Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sršeň

28. 07. 2000
0
0
1639
Autor
Zázrak

Och, bol nepríjemný, brr...

Bol neskorý večerný júl. Svetlo pouličných lámp padalo na betón. Zašepkal si :,,Ticho sa schúl." Na gitare vybrnkával si posledný tón. Do okna vletel nám ako tornádo obrovský sršeň, dvakrát jedna osa. Zo strachu, sťa divokých koní stádo, utekala som ako dieťa bosá. Schmatla som RAID, zabijá k hmyzu. Zatriasla ním a stlačila... Smial si sa, veď oni nehryzú, táto idea sa Ti páčila. Bzučal, ako sa len v kŕčoch smrti dá. Plazil sa po stene a žihadlom vydieral. Sledovala som, ako na zem padá. Sledovala som, ako v bolesti umieral. A ja som mu ,,nepomohla" topánkou, keď skrúcal sa v tanci poslednom. Nevzala som ani knihu so stránkou, keď otŕčal kopýtka hore dnom. Neospravedlňuje ma veľká obava. Neospravedlňuje ma obrovský strach. som asi najbezcitnejšia ohava, ktorá Popoluške rozsypala hrach.
Tynic
28. 07. 2000
Dát tip
Já vždycky vezmu utěrku a vyženu ho ven ( máme u okna hnizdo ) Prostě se respektujeme... Nezabíjej je příště, ju ?

Mahoney
28. 07. 2000
Dát tip
strach, zloba, čin a poté pocit viny... toť základní stavební kámen lidského života...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru