Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Partnerská

29. 12. 2003
4
0
2464
Autor
Petr Zdeněk

Pokud vám po přečtení bude v uších stále znít něco jako "ase ese", pak báseň splnila zamýšlený účel. "A" a "S" jsou hlásky ze slova "láska" a to "E"? To má se shlukem písmen "A" a "S" evokovat slovo "zase". Čili něco jako "zase láska, zase láska".

Dneska, zdá se,

že už zase

ztrácíme se

v hustém lese.

Píšu báseň,

ať už zase

vidíme se

v celé své,

v celé své,

v celé své kráse.


v cele své. to, o čem píšeš v prologu nefunguje. i kdybys o tom napsal prolog třístránkovej. a básnička je podprůměrná.

eŠtoky
08. 01. 2004
Dát tip
Je to velice.....hmmmm..........zajímavý. Je to sice zajímavý ale přijde mi to trochu bez nápadu. Ase a ese.....to je fain ale myšlenka a smysl chybí. Asi jenom moc přemýšlím.

gASK
05. 01. 2004
Dát tip
Hezký postřeh v jinak nijaké básni. Toť vše;)

Hauský
03. 01. 2004
Dát tip
:o)))*

Myslím, že všechno bylo již řečeno. Je to vynalézavé, asi jsi nad tím dlouho seděl. Ta poslední věta se mi také rytmově příliš nelíbí, ale co se dá dělat. Tip.

Krel
03. 01. 2004
Dát tip
:-)

romale
02. 01. 2004
Dát tip
Já bych se tím vůbec nezabýval. Jako celek to má hodnotu. Já bych řekl, že vysokou. Ale co já bych..., to je asi jedno.

Albireo
01. 01. 2004
Dát tip
Také mi vadí delší poslední verš. Já bych v něm vynechal "své" a pk bych to viděl i na tip.

Crowley
01. 01. 2004
Dát tip
Stejně jako Albiero (ale + ten T*)

vajda
29. 12. 2003
Dát tip
Posledný riadok by som riešil: ve sve kráse... So slovom :celé: je to dlhé...nehrá mi to tam ;)

Vinki
29. 12. 2003
Dát tip
to mi pripomina latinu a nejake sloveso "ese"... zapocet z latiny asi nedopadne...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru