Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sila....

02. 01. 2004
0
0
1182
Autor
Delirious

jeden príbeh, ktorý sme mali vymyslieť na štylistiku

"Kde hľadať vinníka?" spýtal sa Maťo sám seba. "A treba hľadať? Nájdem ho vôbec?" uvažoval ïalej.

Niečí hlas, pravdepodobne hlas svedomia, mu vravel: "Choď a nevzdávaj to! Choď  za svojím šťastím!  "

Maťo sa len usmial" "Šťastie... čo to je? Veď ja som pilulku šťastia zahodil do rieky. Teraz mi neostáva nič iné ako plávať po prúde a načúvať smiechu rýb."

 

A tak prišiel na most a počúval tlkot svojho srdca. Akokeby čakal, že to ono vyrieši za neho, že prestane tĺcť. Ale neprestalo. Tak zavrel tuho oči a skočil... pád mu pripadal nekonečný... počas neho videl smrteľný tanec svojich myšlienok pri vodopáde večnosti modrej.

 

Prebrala ho ľadová číra voda. A ticho.

 

"Ryby! Musím nájsť ryby!" prebleskovala mu hlavou nástojčivá myšlienka. Nechával sa však unášať chladnou vodou zabudnutia. Bol nehybný, len jeho akvarelové oči ešte z posledných síl hľadali to, čo nájsť nemohli. Avšak uši v tom stave ničoty začuli vytúžený smiech rýb, práve keď Maťo daroval akvarelky tme.


Delirious
09. 01. 2004
Dát tip
Yossarian: na hodinu stylistiky na strednej skole... proste sa mi to zrazu zjavilo opat pod rukou a tak je to tu....

dlhagi
03. 01. 2004
Dát tip
my sme to mali tiez na ulohu a pocula som taku verziu, co by ti vyrazila dych.. toto podla mna nema hlavu ani patu... skus pridat trosku viac textu:o)

Yossarian
02. 01. 2004
Dát tip
stylistiku kde? můžeš prosím prozradit?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru