Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak si lékařské dítě zapamatuje názvy měsíců

05. 01. 2004
7
0
5609
Autor
Ciutazza

Variace na dílo Christiana Morgensterna-Jak si šibeniční dítě zapamatuje názvy měsíců.

Jeden

tumor

řezem

huben

spleten

nervem

ztracenec

s trupem

s tváří

střílen

Už dopad

Konec


Noe1
23. 09. 2004
Dát tip
Supééééééér *t + klub

Hip_Zdenda
23. 09. 2004
Dát tip
:o))) ***

Pisces
05. 09. 2004
Dát tip
Ciutazza: Jo, to je dobrý :) Ráda si přečtu i Tvoje starší dílka... T****

mirek
26. 01. 2004
Dát tip
:-))

Elyn
11. 01. 2004
Dát tip
:) hezký..

guy
06. 01. 2004
Dát tip
:-))) ... myslím, že i Morgensternovi by to sedlo *

zuzuzu
05. 01. 2004
Dát tip
tak tohle mě fakt nedokázalo zaujmout.... protože mi to připadá jen jako jakejsi prvoplánovitej shit.... variace? na morgnsterna? jo, třeba by se mu to líbilo,.... třeba si to dej jako epiku... ale je to jen výstřelek, který jednou všechny postřílí-. a mě fakt nebere, že o mně někdo bude psát, že už jsme dopad...

Craerassy
05. 01. 2004
Dát tip
Krásně dětský a zároveň hrozivě medicínský.:-))

Ciutazza
05. 01. 2004
Dát tip
No...ano,i za ty zcestné =). Přiznám se,že ne všem kritikám rozumím,ale jsem ráda. Děkuju.

Dero
05. 01. 2004
Dát tip
papouchova variace (zlomek): listoprd prsinec jebem úmor ... :o))) Tomu ani Morgenstern nemůže konkurovat. ;o))

Dero
05. 01. 2004
Dát tip
s_b: To se divím, že jsi se ještě blíže neseznámila s papouchem za tu dobu, co tu jsi. ;o)

Dero
05. 01. 2004
Dát tip
Bod číslo jedna ... papouch nikdy neprchá - před ženami tuplem ne. ;o) Ale nebudem to tady probírat. ;o) Autorce má omluva.

Ciutazza
05. 01. 2004
Dát tip
Neomlouvej se,alespoň to vypadá,že je dílo trochu konzultované =). Za kritiky děkuji.

Dero
05. 01. 2004
Dát tip
Ciutazza: I za ty zcestné? ;o) Což o konzultovanost, ta se dá zařídit. ;o)

HERMES
05. 01. 2004
Dát tip
skoč na krk, ruku utrhni, nelekej se a nefňukej tydli dá, tydli dá, tydli dá - zvoní ti mobil intuice mi říká - není to špatné, jen tak dál!

papouch
05. 01. 2004
Dát tip
sleeping.: neprchá, jen nic nepíše, teda píše, ale nedává to na Písmák, neboť je línej :-)) Dero.: ty lumpe, tys mi proflák moje názvy měsíců, já to chtěl někam vrazit, teď už nemůžu, dyžs to vyslepičil :-)))

lukas_84
05. 01. 2004
Dát tip
to je paráda už je umím d¨ěkuju za pomoc 20 letr mi to trvalo a teprve teď to umím díky tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru