Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podivné hry

06. 01. 2004
5
0
1179
Autor
pety

...?...

 

Příběh 1.

Operátor T-Mobile, 2 účastníci, lokalita Střední Čechy, město Benešov – jména a ulice – netřeba k bližší specifikaci.

 

SMS pro číslo +420605 xxx xxx

Text: „ Ahojda, kdypak prijdes dneska domu? Uz se Te nemuzu dockat !!! Neco jsem Ti koupila. No vlastne je to pro oba J Tak se muzes tesit na vecer. Ozvi se mi, papa P.“

 

SMS pro číslo +420603 xxx xxx

Text: „ Cauky, prijdu asi za hodinu. Jen tady jeste neco dodelam a jsem okamzite u Tebe v postylce J Mam cestou koupit neco dobryho? Treba lahvinku cervenyho? pa, T.“

 

SMS pro číslo +420605 xxx xxx

Text: „ Lahvinku kup, poradne to dneska rozjedem! Tak spechej, spechej, papa P.“

 

SMS pro číslo  +420603 xxx xxx

Text: „ J

 

 P. + T. jsou šťastní novomanželé. P. studuje psychologii, je jí 26 let. T. je o dva roky starší a pracuje jako realitní makléř. Seznámili se před třemi roky na jedné párty, kterou pořádala firma u níž byli oba zaměstnaní. Byla to láska na první pohled. Stejné záliby, velké pochopení pro toho druhého … . Ideál, jaký by se snad mohl jen dlouho hledat. Nejvíc je ale sblížila jiná věc. Sblížil je sex. Tedy lépe řečeno ta zvláštní hra, která samotnému sblížení předchází, a v jejich případě, i ono sblížení provází.

 

Slyšela klíč v zámku, vyskočila z křesla, odložila rozečtenou knížku a běžela do předsíně. Letmo na sebe pohlédla do zrcadla, načechrala si vlasy a už vítala svého manžela. Objala ho, políbila.

„ Podívej, co jsem koupil “, a vytahoval z brašny láhev červeného vína.

„ No, super “, vykřikla „ ale až uvidíš, co jsem pro nás koupila já! To budeš panečku mrkat “, šibalsky se usmála a odběhla dát víno do ledničky.

„ Máme něco k jídlu ? “, zavolal přes celý byt muž na ženu.

„ Jo, udělala jsem Ti guláš, trochu se připálil, ale je dobrej. Ale snad bys teď nechtěl jíst!“

Mladík se podivil, ale usmál se. Měl na své ženě rád její lehké bláznovství a nevrlost. Bylo jí všude plno a i když se to občas mohlo zdát trochu příliš, nevadilo mu to. Měl rád její nápady, její vynalézavost, ji samotnou. V kuchyni šel rovnou ke sporáku a z hrnce začal jíst guláš.

„ Ty víš že ten guláš je fakt dobrej, možná by´s ho mohla vždycky trochu připálit!“, křikl směrem k ložnici.

„ Já vím, víš přece jak jsem šikovná! “

Stál u sporáku, s vařečkou v ruce a pusou plnou guláše. Když za ním žena řekla: „ Tak se přece otoč a podívej se na mě.“

Spolknul sousto, dal vařečku zpátky do hrnce a přikryl ho pokličkou. Otočil se. Žena ho ohromila. Stála ve dveřích, ležérně opřená o futra a už pouhý pohled ho vzrušoval.

„ No teda, to´s mě fakt dostala. No, musím uznat, že – no nemám slov “, cítil, jak mu vzrušením začíná bít srdce rychleji.

„ Tak si pojď sáhnout, pojď ke mně “, řekla žena a lehce si jazykem olízla rty.

Přišel k ní, pevně jí stisknul zadek a vášnivě ji políbil. Musel uznat, že latexový obleček, který si žena koupila, ho dostal maximálně. Oblečení v něm vzbudilo ten správný pocit naléhavosti, nutnosti, agrese a touhy. Kolem krku měla úzký obojek. Prsa a vůbec celou horní část obepínal malý, velmi těsný černý korzet. Spodní část jejího těla byla oděna do miniaturních kalhotek, které víc prozrazovaly, než skrývaly. Onen zvláštní kostým byl ovinut černým šifonovým šálem. Žena byla sexy a v mužových očích neuvěřitelně žádoucí.

Nezmohl se na jediné slovo. Začal ji líbat a její tělo se pro něj stalo tisícem zákoutí, kam by jeho ruce mohly zabloudit.

Po chvilce vášnivého líbání, žena muže lehce odstrčila a do ucha mu pošeptala: „ Jen mě bij, jen mě drásej, víš přece co mám ráda! “

Podíval se na ni a jakoby očima odpověděl. Svlékl se do spodního prádla, odešel do předsíně. Otevřel skříň a vyndal malou krabici. Odklopil víko a odnesl krabici do kuchyně. Pak ženu vzal a posadil ji na stůl. Z krabice vytáhl malý kožený bičík s velkým třásněním.

Jeho tvář změnila výraz. Měl tvrdý pohled, ale zároveň v jeho očích plála vášeň a touha. Postavil se před ženu a prudce šlehl bičem o zem. Žena se zatvářila sklíčeně a jakoby polohlasem řekla: „ Ne! “

Muž se zamračil, čelo se mu zvrásnilo a vykřikl: „ Tak ty budeš odporovat, ty mizerná děvko! “

Žena se usmála, což ho ještě jakoby víc rozvášnilo a začal ji šlehat. Rány se stupňovaly, muž se vzrušil na maximum. Čím víc fyzické bolesti přibývalo, tím hlasitější byly ženiny steny. Muž náhle odhodil bičík a začal ženu nutit, aby se svlékla. Ta zprvu odmítala, tak jí muž obdařil políčkem. Žena si sundala obojek. Pak se vymrštila ze stolu a odběhla do ložnice. Muž okamžitě běžel za ní. V ložnici ji chytil za vlasy, přitáhl si ji k sobě a začal ji vášnivě líbat. Přitom ji plácal po zadku. Oba své vzrušení v sobě už nemohli déle dusit. Muž ženu povalil na postel, rychle z ní i ze sebe sundal oblečení a začali se milovat. Milovali se divoce, jakoby to bylo jejich poslední milování a po něm měl přijít konec. Ale i to patřilo ke hře.

Po milování se objímali, smáli a líbali. Hra skončila. Oba byli znaveni fyzickou námahou celé akce, ale nadmíru spokojeni, spíše uspokojeni. Usnuli vedle sebe. Zdálo se, že jejich nahá těla se spojila a vytváří jedno. Ale ne tak docela, v jednom se těla trochu lišila. Jedno bylo bílé jako padlý sníh a na druhém se probouzely „ k životu“ desítky malých nateklých rudých ranek, které žena obdržela, jako nezbytnou součást jejich podivné hry.

 

________________________________________________________________

 

 

Příběh 2.

Operátor T-Mobile, Eurotel, 3 účastníci, lokalita Severní Morava, město Havířov – jména a ulice – netřeba k bližší specifikaci.

 

SMS pro číslo +420602 xxx xxx

Text: „ Ahojda, kdypak prijdes dneska domu?  Neco jsem Ti koupila. No vlastne je to pro oba J Ozvi se, papa M.“

 

SMS pro číslo +420737 xxx xxx

Text: „ Ahoj, prijdu asi za hodinu. Jen tady jeste neco dodelam a jdu domu. Ahoj  D.“

 

SMS pro číslo +420604 xxx xxx

Text: „ Ahoj, muzu Te o neco poprosit?! Kdyby dneska zase doma neco bylo – vis jak to myslim, muzu u Tebe prespat?! Diky, M. “

 

SMS pro číslo +420737 xxx xxx

Text: „ Ahoj, to vis, ze muzes. Ale nestoji Ti to za to, mela by ses na nej vykaslat. Vem rozum do hrsti a sbal si kufry a odejdi dneska ke me, jednou provždy! Hodne stesti, K. “

 

SMS pro číslo +420604 xxx xxx

Text: „ Diky moc, jako bys sama nevedela, jaky je, kdyz ho to popadne. A ze me nikdy nenecha odejit vis taky…Nic, jeste jednou diky, ahoj! “

 

M. + D. jsou novomanželé. M pracuje jako sekretářka, je jí 26 let. D. je o dva roky starší vlastní spediční firmu.  Seznámili se před třemi lety na jedné párty, kterou pořádala firma u níž byli oba zaměstnaní. Byla to láska na první pohled. Jenže nemají stejné záliby, ani  příliš velké pochopení pro toho druhého … . Navíc se vzali proto, že M. čekala dítě, které však nakonec potratila. Tím jakoby spadlo pouto, které  je mohlo nakonec nejvíc pojit. Jejich vztah se tím změnil. D. začal být vůči M. agresivní. Hráli spolu jakousi podivnou hru, kde M. byla myší a D. kocourem, který je ten větší a silnější a hlavně ten, co  vždycky vyhrává.

 

Slyšela klíč v zámku, vyskočila z křesla, odložila rozečtenou knížku a běžela do předsíně. Letmo na sebe pohlédla do zrcadla, načechrala si vlasy a už vítala svého manžela. Objala ho, políbila.

„ Podívej, co jsem koupila “, a vytahovala z lednice láhev červeného vína.

„ Proč jsi koupila červený, vždyť víš, že mám radši bílý! “, odvětil nevrle. Žena sklopila oči a pomalu dávala víno zase zpátky do lednice.

„ A jak bylo v práci? “, zeptala se s nadějí v hlase, že zvrátí debatu na něco jiného.

„ Hm, šlo to “, zavrčel. „ Něco k jídlu máme?  Mám hlad jako vlk. “

„ Jo, dělala jsem guláš, snad Ti bude chutnat.“, řekla doufajíc, že si nevšimne, že se jí trochu připálil.

„ Dyť je připálenej! No to je skvělý, celej den se honím a ty máš kulový na práci a i ten guláš připálíš! “, vykřikl.

„ Vždyť se jen trochu připálil, nic se vlastně nestalo, ty z toho taky naděláš. Ale je dobrej, ne?! “ povzdychla si unaveně žena.

„ Ale no jo, no. Dá se to jíst, když má člověk hlad, sní všechno, že?! “

Žena pokrčila rameny, neměla co by na to řekla. Muž dojedl a šel se dívat na televizi, na večerní zprávy.

„ Tak já načnu to víno, dáš si?! “, optala se ho žena.

„ Ale jo, nalej mi sklenici, docela rád si dám “, řekl muž a pokusil se o letmý úsměv, který žena nezachytila, protože se otočila k lednici, aby vyndala víno.

Otevřela víno, nalila do obou sklenic stejně. Dala sklenice na tác a i s lahví je odnesla na stůl v obýváku. Položila je a jednu sklenici podala muži. Muž ji laxně vzal, napil se a dál sledoval televizi. Žena se zabořila do sedačky a polohlasně vzdychla.

„ Co vzdycháš?! Děje se Ti snad něco?! “, obořil se na ni muž. Pil rychle a vzhledem k tomu, že nebyl na alkohol příliš zvyklý, víno mu brzo zakalilo mysl.

„ Ne, ale nic, jsem jen unavená, z práce. To je všechno “

“ A ty si myslíš, že já nejsem?! Já sakra jsem. V práci samý problémy a když přijdu domů, chci alespoň trochu klidu. Ale ten nemám, protože pořád vzdycháš a něco se Ti nelíbí! “, rozkřičel se na ženu.

„ Už toho mám dost! A když Ti říkám, aby´s s tím přestala, že se Ti nic neděje, to ne. To vždycky pak začneš akorát bulet.“, posilněn alkoholem se muž rétoricky rozvášnil.

„ Ale no jo, tak už dobrý, promiň. Dívej se dál na televizi. Dyť se nic neděje …“, řekla a upila vína.

Muž vyskočil z pohovky - „ Ty mě nebudeš říkat, co mám a co nemám dělat. To je jen na mě, co já uznám za vhodný. Kdo si myslíš, že seš?! Ty nejsi k ničemu. Koupíš červený víno, když víš, že mám rád bílý. Guláš připálíš. Seš úplně na hovno.  …“, napil se a pokračoval ve svém výčtu, toho, co ženě vyčítal.

Ta jen seděla a na nic se nezmohla, věděla, že ať udělá cokoli, nebude jí to nic platné. Vždycky to končí stejně.

Podívala se na muže, který se tichem trochu uklidňoval, měl pocit výhry. Pak se podívala na hodiny, ručičky ukazovaly teprve něco kolem pul deváté. Muž se uklidnil a dosedl na pohovku a díval se na televizi.  Žena se k němu natočila, pohladila ho po tváři a začala ho líbat. Muž sice seděl stále nehnutě a jakoby kamenně, ale polibky opětoval. Pak si na něho obkročmo sedla, stále ho líbala. Muž jí polibky stále oplácel, tak si dodala odvahy – rozepnula si košili a řekla mu, že by se s ním chtěla milovat. V tom momentě se na ni muž podíval nepřítomným pohledem a odstrčil ji ze sebe tak mohutně, že žena spadla na zem.

„ Tak ty si chceš hrát na kurvu?! No, dobře, tak já Ti teda ukážu jak se chlapi chovaj ke kurvě! “, zakřičel. A aniž by se žena stačila zvednout ze země, muž do ní párkrát kopl a dal jí facku. Rána byla silná, takže žena zůstala ležet na zemi a z natrženého ucha ji začala téct krev.

„ Co tady tak ležíš, jako nějaká mršina. Běž si umejt tu krev, kdo se na Tebe má dívat. No dělej, nebo tady všechno zasviníš. “

Žena se pomalu a ztěžkle zvedla a belhala ke koupelně. Někde mezi jídelním stolem a koupelnou však změnila směr. Šla bezmyšlenkovitě do předsíně, vzala si na sebe bundu a boty. Pak potichu odemkla a vyšla do tmy. Světlo nerozsvítila měla strach. Prošla dlouho chodbou a zabočila směrem k vchodovým dveřím. Otevřela je a ocitla se pře domem. Silný vítr ji probudil, uvědomila si kde je a dala se do zběsilého běhu. Neustále se ohlížela, jestli za ní neběží její muž. Ten však krátce po tom, co ženu poslal do koupelny, usnul. Víno bylo silnějšího, než jeho vztek. Žena doběhla k domu své přítelkyně. Zazvonila a čekala, až se otevřou dveře.

„ Proboha, jak to vypadáš, co Ti to udělal?! To je hovado, pojď dál, honem pojď!, řekla zděšená kamarádka.

Žena nebyla schopna slova, tak jen tak seděla a vystrašeně na ni zírala. Když se trochu uklidnila, popadla dech, umyla si zakrvácený obličej a řekla „ Dneska to bylo naposledy.“

„ Ale to jsi říkala vždycky a vždycky ses k němu vrátila “, odvětila jí trochu naštvaně přítelkyně.

„ Ale dneska to bylo vážně naposledy, podám žádost o rozvod a trestní oznámení. Už toho mám tak akorát dost.“, řekla a chvějící se rukou vzala do dlaní hrnek s kávou.

„ Tak jestli to myslíš vážně, já budu stát při Tobě a než se to vyřeší, budeš bydlet u mě. Mam velký byt a jsem tady sama. “

Žena se vděčným pohledem podívala na přítelkyni a pokusila se u úsměv. Moc jí to nešlo, tvář měla oteklou a bolest z natrženého ucha jí úsměv nedovolovala.

„ Běž si lehnout, už jsem preventivně ustlala ve vedlejším pokoji. Musíš si odpočinout!“

„ Děkuji Ti za všechno“, řekla žena a objala svou přítelkyni.

Umyla se, ošetřila si rány a šla si lehnout. Usínala dlouho a i spánek měla těžký. Zdály se jí divoké sny, že ji manžel nenechá nepokoji, dokud nebude mrtvá. Někdy k ránu konečně usnula a spala už spánkem, který je posilňující. Ráno se probudila v pokoji zalitém sluncem. Měla pocit, jakoby jí už spadnul těžký balvan ze srdce a konečně se dokázala zhluboka nadechnout. Měla pocit, že udělala první a velmi významný krok k tomu, aby byla zase sama sebou a volná.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


johanne
27. 02. 2004
Dát tip
hm, vše vystihující název :) je to drsný, zvláštní, nic jiného mi z toho však nevyplývá

maia
13. 01. 2004
Dát tip
Poviedka postavena na paradoxe zivota. Fajn. *

chicoria
08. 01. 2004
Dát tip
Vždycky když čtu něco takovýho, říkám si, že mám vlastně ještě štěstí, tip.-))

3/5+T dobře napsnáno, i když je to svým způsobem "obyčejné", ale možná v tom je ten půvab

fungus2
06. 01. 2004
Dát tip
Viděl bycj to na TIP

Matylda
06. 01. 2004
Dát tip
Jo, tohle je hodně ze života. Jaký je jen rozdíl v násilí a násilí!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru