Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pán času

07. 01. 2004
5
0
2021
Autor
_Gallas_

Pán času

 

Sem si sám,

svýho času pán.

sám, sám, sám

spoustu času mám.

sem si sám

svýho času pán.

rozhoduju sám,

sám si dělám plán

Sám, sám, sám,

svýho času pán.

a sem sám,

sám, sám, sám

a tebe rád mám.

Ale sem si sám,

svýho času pán.

Ale kvůli tobě sám,

času se rád vzdám.

Když nebudu sám,

všechen čas ti dám

Ale teď sem sám,

svýho času pán.

sám,

          sám,

                     sám.....

 


Dolente
16. 08. 2004
Dát tip
Náhodou....mi se to líbí.... v jednoduchosti krása skryta jest!*

_Gallas_
27. 01. 2004
Dát tip
já do toho omylem vložil příbeh? Tohle neni blbůstka, TOHLE je blbůstka: Když sem dneska jedl křen, odflusl jsem velký hlen. Víš, já teď zkoušim pevně stát, Musíš se mi do toho cpát? Snědl sem křen v kuse, teď mě pálí v puse. jako k tobě city, které budou kryty.

3/5 tak tohle mě bohužel ničím neoslovilo, přijde mi to příliš laciné...

není to laciný. zní to jako písničky, který si zpívává bobík ve čtyřlístku. a čtyřlístek je vzácnej. a drahej :)

Tak ještě jednou... teď to snad ten tip odešle ........... jsem se zapomněl přihlásit :-))) Tipe, vodešli se!

Taky mě napadla písen. Zní dobře, s těmi sykavkami.

Twardowski
07. 01. 2004
Dát tip
Zase se přehlíží, že nikoliv člověk dělá plán, ale že plán dělá člověka.

Leclajr
07. 01. 2004
Dát tip
Jo, je to hoodně zajímavý, až mě to potěšilo.. hezky se to rýmuje, hezky je to rozvržený, jako song by to asi taky fungovalo, hmm, tak to je jasnej tIP..!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru