Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

JAŘMO

09. 01. 2004
0
0
1007
Autor
DOLLY13

BRUNÁTNÁ TVÁŘ SE POD PORYVEM NÁHLÝCH CITŮ ,BARVÍ KRVÍ HRNOUCÍ.    KDYŽ ZAPOMENEŠ S NOCÍ PŘI BARBITU NA JEHO MYSL HYNOUCÍ. NEJEDNÁ SE O SLED NÁHODNÝCH INFORMACÍ,JAK TVRDÍ TACÍ SMYSL SE ZTRÁCÍ..... VŠAK NESMYSLNA TOUHA SE DERE NA POVRCH, NEBRÁNÍM SE NELOGIZMŮM DNEŠNÍ DOBY JEN NECHAPU,PROC SI POHROUŽEN DO TAK SPALUJÍCÍ,SPALUJÍCÍ TOUHY.
bota
09. 04. 2005
Dát tip
Měsíčky na nebi hlubokém... Kousy

Seregil
17. 03. 2004
Dát tip
Viz Rhett... Jistá forma... tu chybí... je z toho cítit hloubka...

Rhett
16. 03. 2004
Dát tip
V každém případě je to niterná výpověď. Možná by neuškodilo vnést do toho trošku řádu. Trochu přiblížit hloupému čtenáři pozadí a smysl. Ale jak to sám znám, je velmi těžké přenášet vlastní pocity na jiné - skoro vždy je to nemožné a tak často nepochopené.

ja si naopak myslím, že se jedná o vynikající zachycení okamžiku, který jistá generace už nikdy neprožije :)

srovnáním čísel 13 a 35, která jsou nesoudělná, vychází, že shoda není možná! je nesouložná :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru