Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Modré ráno

12. 01. 2004
13
0
3155

S konvicí na kávu

po ránu ranní rituál

pod oknem violoncello

 

zahraj mi prosím sextu a oktávu

 

slavíci myriády květin

vivat vita v zahradě

záclony voní

 

letím na křídlech dvaatřicetin

 

Na modrém ubruse

malovaný talířek

a víc už nic už nic

 

Po ránu ranní nokturno

lehounce vtančí do ložnic 


sonet
24. 04. 2004
Dát tip
:-) t*

Takoé krkolomné.

Poetr
17. 01. 2004
Dát tip
:-)) Dovol, abych zapřál krásným motýlím křídýlkám..........TIP*

Verdikt pro fausta a Via: oběsit na zácloně. (Po předchozí telefonické domluvě je také možno polít jarem a zapálit.) ----na zem sklouzla z mléka kouzla----- šmarjááááááááá

drfaust
16. 01. 2004
Dát tip
Co ty víš Vio... třeba ty záclony právě vyprala a pověsila do zahrady... zkus si je vyprat a ucítíme, zda budou vonět....

Vio
16. 01. 2004
Dát tip
V zahradě záclony voní? To bude asi svěží vůně Lenoru ;-)

drfaust
16. 01. 2004
Dát tip
Vedle jak ta jedle:) co ti říká verš:slavíci myriády květin Já si myslím že v zahradách... jar :) Měl bych poslat avi Elyn, že? Když se tu snažím bejt vtipnej se pouštím na tenkej let.

Elyn
16. 01. 2004
Dát tip
:) fauste, fauste...;)

Vio
16. 01. 2004
Dát tip
Aha... tak to něco dělám špatně... já Jarem umývám nádobí... to mám z toho, že nečtu návody ;-) Nechoď, Fauste, s pány na let... ;-) Elyn, a co já?

drfaust
16. 01. 2004
Dát tip
Vio ty seš vtipnej... vo tobě každej ví... já tady krutě bojuju o svý místo na slunci bych se asi vypařil...:))) Vio zase špatně. Si nepamatuješ, že vona je nemá vod nikotinu jako ty? Takže je má asi umaštěný a tak je jar na místě věšet kolíčky spoutávat aby se na mastným nezk(l)ouzlo....

Elyn
16. 01. 2004
Dát tip
Vio....ty taky, ty taky,..:) Ale Modroočka si tohle nezaslouží..;) (hlavně, že neumýváš nádobí jen na jaře, to by bylo horší..;)

drfaust
16. 01. 2004
Dát tip
Tak já zas budu hodnej... omlouvám se autorce za tyhle nesmysly mě snad nepověsí zacloní... Jsem nějak rozvernej... - a ta vobecná čeština se m si dlouho nezkoušel...

Vio
16. 01. 2004
Dát tip
Doktore, ale v jedný reklamě říkali, že na zem sklouzla z mléka kouzla... tak jsem myslel, že to je třeba dobře... třeba má kouzelné záclony... ;-) Elyn, jen na jaře ne... taky ještě na podzim, ale kupodivu zase Jarem ;-) Cože? Ó, ano, už mlčím ;-) Promiň, děvče, ale někdy se nechám unést a pak jsem neunesitelný ;-) Každému, co jeho jest ;-)

Noe1
16. 01. 2004
Dát tip
:-) T*

katugiro
15. 01. 2004
Dát tip
okno otevřené do léta no já docela zírám.. :) *

Abyste to někdo špatně nepochopil, ta minulá žlutá kritka není myšlena zas tak vážně... Violloncella se mi líbí....

Aarfy: Uf! To jsem ráda... katiguro: Do léta to ne-a-není... Je to spíš jaro, které je schované i v zimě, jen si ho všimnout

"dvaatřicetiny" mají kopyta do záhonku! jinak je

Aarfy
14. 01. 2004
Dát tip
tam se věci neukládají, naopak je odtamtud musíš vyčlenit. Myslím, že ty jsi z toho venku :))

Elyanne
13. 01. 2004
Dát tip
Můj šálek. Krása. ****

Vio: Díky. Moje záclony teda moc nikotinem nevoní, ale co není, může být. Pak budu psát jinačí básně :-) Tvá kritika je pravdivá, protože v básni je plno otřepaných obratů, třeba hned první verš - za tohle teda autorovi tip nedám, konvice na kávu, obyčejněji už to snad nejde. To už měl aspoň napsat konvice na krev nebo tak něco, aby to dostalo spád. Taky verš "vivat vita v zahradě" - neumím sakra latinsky. Navíc má být podle mého názoru slavíci velké S. Ne, nejsem žádný hnidopich, ale celý je to takový nudný a vůbec, nejhorší je ten název, ten na první pohled ani trochu nezaujme. Podívala jsem se sem jen čistě náhodou, totiž jsem se překlikla, a hluboce teď lituji dvou minut mého mládí ztracených nad touto bezbarvou slátaninou. P.S. Violoncello! Klišé!

Aarfy: To znamená, že mě neuložíš do místnosti pro absurdní věci? :-) Gask: Víš proč ti to přijde jako píseň? Protože obvykle hraju na klavír a přitom čekám, až mě napadne nějaká poezie. Až to zhudebníš, dej mi vědět. :-)


Cavalera
13. 01. 2004
Dát tip
*

chalmin
12. 01. 2004
Dát tip
jak ten optimismus lehce tancuje.. *** hmm hmm tady se caruje

Rowenna
12. 01. 2004
Dát tip
Něha a jemnost vstoupila na Písmák. :-)

Evička
12. 01. 2004
Dát tip
Pěkně!*

Aarfy
12. 01. 2004
Dát tip
holka modroká.....si tě asi oblíbím moc hezký, tip

Vio
12. 01. 2004
Dát tip
Stojí o hlubší kritiku... tak fajn. Zkusme to. Opakování slovních základů je někdy účelné... někdy... ale "po ránu ranní"... no nevím... Stálo by za to trochu ubrat přívlastků a podobných záležitostí... na křídlech se věštinou lítá... stačilo by "na křídlech dvaatřicetin"... vtančí se taky obvykle lehounce a záclony voní téměř vždy... pokud nejsou v mém bytě... ale ty vlastně voní taky... nikotinem ;-) No ale... stojí to za TIPík... (violoncello!) ;-))) Modří už vědí (?) a vítr fouká odkud? Modré jsou unifor my...

Lancelott
12. 01. 2004
Dát tip
je to moc pěkné...na mě trochu vyumělkované, ale pocit z toho mám dobrý:o) Líbí:o) (violoncello):o)

Elyn
11. 01. 2004
Dát tip
promiň, nezmůžu se na hlubší, moc se mi líbí... hlavně konec, ale i jinak........;) děvče, děvče, mám z tebe radost... u tebe číst, to je pohádka ;) *

gASK
11. 01. 2004
Dát tip
Proč mi to pokaždý přijde jako píseň? Proč mne to nutí ke zpěvu? Jak dokážeš takhle čarovat?;) Potichu si to eště párkrát zanotuju a zatím ti tu nechám *tip...

letuška
11. 01. 2004
Dát tip
ty víš:-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru