Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro mrtvého básníka...

12. 01. 2004
6
0
2063
Autor
Sophia_

Neumím psát básně, ani jsem se o to nikdy nepokoušela, až dnes...Není to zázrak, spíš dost podprůměr, ale přesto to zveřejňuji a jsem si vědoma, že si právě ničím pověst:-) Kolego, snad pochopíš, proč jsem psala...Vždyť to ty jsi mi kdysi řekl, že poezie je všude okolo nás a i ta bílá růže, co mě hladila po tváři byla poezií...Věnováno človíčku, co už není mezi námi, ale přesto pro mě stále moc znamená.

Odešel jsi za křídly padlých andělů,

Nechal mě stát za půlkou cesty.

Ukázal jsi mi umírání, věčné přemáhání

...a lásku

 

Dal jsi mi pláč hořkých chvílí,

Mlčenlivou touhu starých svůdců,

Minuty ticha a dny ve znamení měsíců

...a tu bílou růži

 

Hladil jsi mě a nedotknul ses,

Líbal jsi a tvé rty se semkly,

Z prazvláštních pohledů čišel oheň

...a spálil mě

 

Na hrob ti položím květiny z povzdechů,

políbím mnohokrát stopy tvého jména,

odpustím strach a přetvářku

...a přesto nenajdu tebe 


Morney
09. 02. 2004
Dát tip
Červánková královna zajisté dovolí :))

Kolega
08. 02. 2004
Dát tip
Vysvětlím ti vše sám, pokud Červánková královna dovolí, později, ju? Ale naznačit už mohu nyní - Červánková princezna...

Sophia_
08. 02. 2004
Dát tip
Kolega:Jsem zvědavá, doufám, že tedy Červánková královna dovolí..

Morney
07. 02. 2004
Dát tip
Moc pěkné, myslím, že můžeš být pyšná, pověst si tímhle dílkem rozhodně nezničíš, spíš naopak :)*T Kolega: že by druhá adeptka na červánky ?:))

Sophia_
07. 02. 2004
Dát tip
Morney:Díky:-) A prosím tě, mohla by mi být vysvětlena ta narážka na Kolegu?;-)Vím, že číst cizí vzkazy je v podstatě neslušné, ale...

Kolega
14. 01. 2004
Dát tip
Pan Kolega se omlouvá za velice pozdní příchod. Připadám si tak nějak nesvůj, když toho tolik vím o tvé bílé růži. Ano, poezie může být všechno kolem. Tvé básničky jsou moje největší vítězství, jakého jsem kdy v životě dosáhl. Byl jsem první, kdo tě tady objevil, jsi totiž poklad mezi poklady a drahokam mezi drahokami.

Sophia_
14. 01. 2004
Dát tip
Kolego, neříkej takové věci, nebo se začnu červenat, nebo je spíš říkej, klidně se červenat budu;-)Děkuju moc.

Sophia_
13. 01. 2004
Dát tip
Děkuju vám všem, nečekala jsem, že by se to mohlo někomu líbit...Fakt děkuju moc:-)

Lasy
13. 01. 2004
Dát tip
vždyť je to výborné, nezatracuj svou báseň, nezaslouží si to . . . Lasy*

Sophia_
13. 01. 2004
Dát tip
Lasy:Díky za podporu, skutečně mě nenapadlo, že by se to někomu mohlo zdát dobré. Díky moc:-)

Tinwe
12. 01. 2004
Dát tip
ty vole! ma to kouzlo a emoce...pekny

gabio
12. 01. 2004
Dát tip
Je to čirá nádhera. Obdivuji tě a závidím ti. Vystihlas to přesně... tip

WiruZ
12. 01. 2004
Dát tip
t

Lene
12. 01. 2004
Dát tip
krasny :o) je toho v tom strasne moc :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru