Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dobrou noc

19. 01. 2004
2
0
1422
Autor
Slunecnice

Něco se děje-kolem je smutek a touha...
Něco mi chybí-je to snaha nebo odvaha?
Chybí mi Tvůj usměv, Tvůj hlas a Ty sama,
Nemůžu se pomoct, mam strach když je tma!

Proto asi neusínám-prosinec, leden...a jsem "sova",
Přeji si začít znovu, Bože, jak rad mam ta slova.
A co když to přestane, všechno má svůj konec,nebo ne?
Má li život smyslu bez Andílka-znám odpověď, zní NE!



Asi uz sem nezabloubis co? Nesmis se nechat odradit negativni kritikou - pises prece pro sebe ne pro zalibeni ostatnim...?... Myslim ze si musel byt hodne smutny:(.... Zaslouzi si tipa za milou kostrbatost od srdce:).... Je v ni moc smutku a beznadeje....Uz je to lepsi?.... Nesmutni! Nikdo nestojí za Tvé slzy - ten kdo ano Tě nerozpláče...:)

ch_34
27. 01. 2004
Dát tip
nic

ach bože...další vyzobaná slunečnice. avi

Miroslawek
21. 01. 2004
Dát tip
Ten_co_dává_avíza: jdi si se svýma nevyžádanýma avízama někam, buď tak laskav... už jsem ti psal, že nemám zájem.

co si to vůbec dovoluješ? JÁ SI BUDU DÁVAT AVÍZA KOMU BUDU CHTÍT? Chápeš? CHÁPEŠ?????????????? Jestli nechápeš, je mi tě líto, ale zároveň je to taky pouze tvůj problém!

Miroslawek
21. 01. 2004
Dát tip
Ten_co_dává_avíza: obávám se, že se vcelku pleteš...

Slunecnice
20. 01. 2004
Dát tip
:-(

child
20. 01. 2004
Dát tip
dej si jinou přezdívku nebo se nauč psát, ho ho ho...

pepek
19. 01. 2004
Dát tip
....tak tohle se mi fakt nelibi...

Feanor
19. 01. 2004
Dát tip
Když už to má být tak smutně depresivní a strhovat svou tragičností, proč tak, promiň, proč je poslední verš tak blbý. Rýmy jsou dost nepřirozené vyumělkované, bez nápadu, mám silný dojem, že rytmus chybí, nebo je indisponován. Rozhodně to nepatří do rýmovaných věciček. Dle mého nezajímavé, nudné, bez otisku emoce (neber mě špatně, vím, že něco takového se píše v emočním vypětí, ale tady se to jaksi nepodařilo)

Dero
19. 01. 2004
Dát tip
Hmm ... ani ne ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru