Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mrva is not dead!

22. 01. 2004
4
0
8671
Autor
Roman_Tik

Také ty svoje nedokonalé mozečky stále otupujete a otupujete až z nich nakone c zbyde jedno malé bezvýznamné dokonale otupené nic? Pak jste moji lidi! Lidé mrvy...

Mrva sedí na kanapi

Na dojezdu po konopí

 

V hlavě má jen máslo

Dávno jí tam zhaslo

 

Mysl drogou otupena

Duše polapena

 

Přesto mrva dále hlásá

Konopí je , děcka,  krása

 

Budete-li souhlasit

Můžeme si zahulit

 

Užijem si krásný zmar

Konopí teď dvakrát zdar!

 

Nazdar!


ondrech
13. 11. 2004
Dát tip
nazdar

No, husy mi nikdy nešly, ale co kdybych ti upekl nějaký tajný komplot ? S brambůrkem hezky vypečeným..... nedal by sis ? Pozvem i Elišku s Foukalínou.

Roman_Tik
01. 02. 2004
Dát tip
To sem rád, že tu takhle debatujete, jak to udělat, abych si tu husu mohl dát. Je to od vás strašně milý, ale už byste se nějak měli dohodnout. Sbíhají se mi sliny a já už je nestačím polykat (Vypadá to docela blbě,,)

Fou_
01. 02. 2004
Dát tip
Husy se ti zachtělo, chlípníče ! :))

Elyn
01. 02. 2004
Dát tip
Fou_ ... :))

Roman_Tik
01. 02. 2004
Dát tip
Fou, co tak zostra? Já chtěl jenom upéct husu, je to snad zločin? Hodláš mě za to soudit? Měla by ses zamyslet nad tím, co by si na mém místě udělala ty, kdybys měla na tu husu tak strašnou chuť... Nesuď mě, nemáš na to právo...

Elyn
01. 02. 2004
Dát tip
Tiku, tys měl asi špatnej oběd, viď? Že jsi takový nabroušený..;)

Roman_Tik
01. 02. 2004
Dát tip
No jo, párek s hořčicí... Husa by byla lepčí Eliško...

Elyn
01. 02. 2004
Dát tip
Tos měl říct, Radovane, dřív... I když, těstoviny s brokolicí by ti asi taky moc nechutnaly, když jsi na ty husy... :)

Roman_Tik
31. 01. 2004
Dát tip
Eliška je suchopárná, viď?

No dyť já jí to dával přečíst, ten článek - NEJMÉNĚ DVA A PŮL LITRU TEKUTIN DENNĚ ! Ale ona ne. Ona má svou hlavu. A takhle to dopadá. Za mejch mladejch let by se to nestalo....

Roman_Tik
31. 01. 2004
Dát tip
Stando, kdy si měl mladý léta? Protože já je mám porád.... Eliška byla vždycky tvrdohlavá husa. Je strašně emancipovaná a myslí si, že když ten článek psal chlap, ponížila by se, kdyby se podle toho řídila... Stojí ti to za TO eLIŠKO?

No, kdy..... To bude tak tejden, max. dva.

Elyn
31. 01. 2004
Dát tip
Teda, Tiku, tu tvrdohlavou husu si vyprošuju... Tvrdohlavá možná, ale husu ti neupeču, habys věděl, to bys k tomu přišel sakra lacino, k takovýmo obědu.. :)

Roman_Tik
31. 01. 2004
Dát tip
Hele, Eliško, a kdybych to vodvolal, upekla bys mi tu husu? Když já bych jí zas připálil....

Fou_
31. 01. 2004
Dát tip
Kdo z vás je Eliška? :)

Elyn
31. 01. 2004
Dát tip
Hele, Radovane, víš, třeba bysme mohli říct Zdenkovi, mně ty husy taky zrovna dvakrát nejdou, já radši ryby... :) Vodvolat se můžeš, třeba k soudu v Haagu..:) Eliška jsem já a která jsi ty?

Fou_
31. 01. 2004
Dát tip
Jsem ta, kterou fouknutím jen rozohníš :))

Elyn
31. 01. 2004
Dát tip
Foukalíno, ale zapomínáš posílat avi :) takže, radši nefoukat a nebo jo? Hele a to bys mohla upíct tu husu? Když máš oheň:) a určitě umíš..;)

Fou_
31. 01. 2004
Dát tip
husu - to je metaamfora? :)

Elyn
31. 01. 2004
Dát tip
Foukalíno, ne :) Kdyby jo, tak bys musela upíct mě :))

Roman_Tik
30. 01. 2004
Dát tip
a co potentní agresivita Stando? Ta mi dělá v mých partnerských vztazích největší problémy. Já ti jí přitom kolikrát tak seřežu, že druhý den už se mi ten její zmrzačenej xicht vůbec nelíbí a musim si sehnat novou...

Roman_Tik
30. 01. 2004
Dát tip
No konečně rozumnej názor, ale u mě to ty ženský ani vyžadovat nemusej. Prostě je seřežu ať to vyžadujou nebo ne...

Elyn
30. 01. 2004
Dát tip
chlapci, nejsem vaše potenciální oběť...Takže avi neposílejte.

Elyn
30. 01. 2004
Dát tip
chrouste, koleduješ si....

Elyn
30. 01. 2004
Dát tip
pak jistě počítáš s pádem...... Hezký let..

Roman_Tik
30. 01. 2004
Dát tip
Elyn, já mám takovou nepěknou, řekl bych až skoro zlou zlozvyk. vždy a za každou cenu pošlu avízo každému. Copak by ode mne bylo pěkné, abych se se svými moudry a legracemi nepodělil s ostatními? To nikdy!

Elyn
30. 01. 2004
Dát tip
někoho bít nepovažuju za vtipné...

Elyn
30. 01. 2004
Dát tip
chrouste, to nebylo vtipné...

Elyn
30. 01. 2004
Dát tip
esesáci se taky smáli, když vraždili a vtipného na tom nebylo nic...

Elyn
30. 01. 2004
Dát tip
oba jsme vedle......nejen já. rozmlátit někomu ciferník, to není sranda pro mě, ani jen tak, když o nic nejde, jen o slova... Nebuď z toho smutnej....

No, ne že bych k tomu měl co říct, to vůbec ne, absolutně se neorientuju. Nevim co mam dělat. Sakra. Tak já pošlu avi Elyn, jo ? Nic lepšího mě nenapadá.

Elyn
30. 01. 2004
Dát tip
Pišto, co mám ještě říct?...... (je mi smutno)

Jo, to jsem vám zapomněl říct - v partnerských vztazích pozor na latentní agresivitu. . . Váš Standa.

No jo. Časovaný Zdeněk ! Teď se, Románku, musíš rozhodnout - přestřihnout červeného chrousta, nebo modrého chrousta ? Jen jeden je ten správný.........

Roman_Tik
25. 01. 2004
Dát tip
Zdenku, rád bych tě přefikl, ale mám červeného Zdenka, či snad modrého? Dostal se nápad! Oba přetřu na žluto a jeden z těch žlutejch prostě přestřihnu...

natírej si pištce sem teda ještě neslyšel....bombáááááááááá

No, koneckonců, proč ne, otázkou ovšem je, získáš-li přestřihnutím přetřeného pištce nějaký profit, neb - a to je nutno mít na paměti - časovaný je stále Zdeňek.

Elyn
25. 01. 2004
Dát tip
:)))))) tak časovaný...Zdeněk.. aby ho někdo nevyskloňoval..! :))

Elyn
25. 01. 2004
Dát tip
chrouste, jednou stačí...podruhý by to nemělo ten efekt :)) :)))

Roman_Tik
24. 01. 2004
Dát tip
Předpokládám, že jsem zrovna ten, kterej se narodil ve stejnej den jako já, ale možná že jsem až ten, kterej se narodil vo dva roky pozdějc, nevim, ještě bych tam musel brnknout...

A víš co ? Radši tam nevolej. Někdy je lepší nevědět....

Roman_Tik
24. 01. 2004
Dát tip
Pozdě, mě to totiž včera nedalo a zavolal jsem tam. Byl jsem zvědavý, který z nich jsem skutečně já a zjistil jsem šokující věc! Číslo do porodnice jsem zapoměl, takže jsem se omylem dovolal na pohřební službu a tam mi oznámili, že jeden Roman Tik umře během příštího týdne. Ptal jsem se jich, jestli to jsem já, ale oni prej tohle nesměj tyhle informace nikomu poskytovat. Máš pravdu, Pišto, vůbec sem tam neměl volat, teď mám akorát brouka v hlavě...

Seš hloupej. Kdybys neříkal, že ty jsi ty, ale že jsi svůj bratr, tak by ti to řekli - rodinným příslušníkům to sdělujou.

Roman_Tik
24. 01. 2004
Dát tip
To je fajn, já tma zkusim brnknout ještě jednou. Ale počkat, já nechci aby mi umřel brácha. Mimochodem, teď jsem na písmáku i ve verzi reloaded a složil jedno ze svých vrcholných děl. Takže: Roman Tik reloaded, pokračování příště....

Tak řekni, že seš svůj křeček, trdlo.

Roman_Tik
24. 01. 2004
Dát tip
Tak díky, právě mi umřel křeček, už tě nikdy neposlechnu!

Roman_Tik
24. 01. 2004
Dát tip
Jé, Zdenku! Ty ses mi vrátil? Ale co to má znamenat? Hraješ si na hodiny, nebo snad... Bojím se pomyslet... ČASOVANÁ BOMBA???!!!

Hele, nejsi ty Voloďa ?

Zaprděnec
23. 01. 2004
Dát tip
:)) jasný - ty dojezdy , ty dojezdy!! *

Zaprděnec
23. 01. 2004
Dát tip
hehe .- ty teď v každym druhym vidíš Voloďu, co?

Roman_Tik
23. 01. 2004
Dát tip
Moje jméno je Roman a přímení Tik, pokud takovým lidem říkají někde na světě Voloďa, tak to jsem já. Ty dojezdy................

:))) No, Zaprděnec rozhodně Voloďa nebude, to ne, ale jako druhej mi vychází R_T, jestli dobře počítám, čili nemůžu si pomoct. P.S. Včera jsem se dokonce vzbudil, zpocenej strachy, jestli nejsem Voloďa já. To vám byla hrůza.....

zhulenej Voloďa?

Morasten
23. 01. 2004
Dát tip
nic moc rýmy ale cenim si obsahu,párkrát sem si zahulila ale radši se držim zpátky.

Roman_Tik
23. 01. 2004
Dát tip
Voloďa já nejsem. Dnes jsem se na to ptal mamky a ta mi to odpřísáhla. Samozřejmě že mamince jsem nevěřil a zavolal jsem si do porodnice a tam mi řekli že se u nich žádnej Voloďa nikdy nenarodil. Ale Romanů Tiků se tam narodilo pět a jeden dokonce ve stejný den jako já!

a seš teda aspoň zhulenej?

Roman_Tik
23. 01. 2004
Dát tip
proč bych měl bejt sakra zhulenej? Vypadám snad jako nějaká fetka? Pohleď na mé jemné vlnité kadeře, zdravou růžovou pokožku a pochopíš, že jsem jednoznačně silný narkoman, ale ne zhulenej...je mi líto... Mě je u prdele kdo je Voloďa, tak doufám že nenařknete vy mě, že jsem lhostejný k otázce Voloďy...

Empty
23. 01. 2004
Dát tip
Vo lodi se nemá cenu bavit, ale co třeba o letadle! Myšlenka mě docela zaujala. Rým je opravdu velmi nerytmický, ale ve mě to z nějakých záhadných důvodů vzbudilo nečekané sympatie

Roman_Tik
23. 01. 2004
Dát tip
Já vím z jakých, ale neřeknu...

Roman_Tik
23. 01. 2004
Dát tip
Já vím z jakých, ale neřeknu...

Rowenna
23. 01. 2004
Dát tip
:-) děkuji za pobavení.

A když se jich tam teda narodilo pět, kterej z nich seš ty ?

Feanor
22. 01. 2004
Dát tip
Takže, rýmy koušou, hodně, jenže do poesie o sobě. nenápadité, mizerná báseň ale dobrá říkanka. Nápad s Lidmi-mrvami je asi to nejzajímavější, bylo by dobré ho propracovat a v jiné formě, třeba v něčem volném a nerýmovaném, se zaměřit na psychologické a sociální problémy mrvolidí. Apropos, určitě se najde pár lidí, kteří ti proti tomu budou protestovat a předhodí ti pár desítek opojených básníků, od Baudelaira přes surrealisty až k beatnikům

Roman_Tik
22. 01. 2004
Dát tip
Já nejsem žádnej opojenej básník! To si vyprošuju! Neopájím se ani se nebásním!

Roman_Tik
22. 01. 2004
Dát tip
Já nejsem žádnej opojenej básník! To si vyprošuju! Neopájím se ani se nebásním!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru