Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vločka

23. 01. 2004
4
0
1350
Autor
Amposhka

Vyrobila jsem vánoční přání s vločkou, kterou si mohli přečíst i mí přátelé bez zraku, ne však bez zraku vnitřního... Jedna z nich mě moc potěšila.

Zeptala se mě... tiše, ale pevně: co je na té vločce vločkovitého?
Usmála se. Vločka. Její první vločka.
Den přinesl něco nového, našla další klíč.
Klíč k jedné ze škvírek, které visí na prohnutém zaobleném stropu nad námi.
Každé to tajemství je jedna hvězda. Přibývá jich. Alespoň v jejím světě.
Někdo by řekl ve světě tmy.. Ale já vím, že v jejím světě chodí ještěrky s tyrkysovými ocásky a číslice mají barvy. A každá z nich je taková čarozvláštní krajina.
Přála bych si, aby mě někdy vzala do krajiny devět. Do krajina Bahá.
Se zvídavostí dítěte znovu četla cancourky vločky. A já nemohla najít odpověď na něco tak samozřejmého, jako co dělá vločku vločkou...


Amposhka
26. 03. 2004
Dát tip
děkuji moc Seregili.... psala jsem to hodně přes půlnocí a vůbec mi to nedocvaklo.... je to fakt ostuda...... červenám se:-) děkuji moc za tvou kritiku i u ostatních děl:-) těším se na tvá dílka.... jdu na to!

Seregil
19. 03. 2004
Dát tip
malá chybka tyrkysová... je správně.. Jináč... moc fajný...

adraj
24. 02. 2004
Dát tip
Milé, něžné..prostě s hvězdičkou

Besuhoff
27. 01. 2004
Dát tip
Umět se vcítit do myšlenek druhého je neocenitelný dar. Je poutavé. :-)

maličká
23. 01. 2004
Dát tip
:) vločku vločkou...ale vysvětlit se dá...:) a co krajina 3 ?:) to by mě zajimalo....prosím :) (jen nějaká ta čárka ve větě..;)

maličká
23. 01. 2004
Dát tip
:) vločku vločkou...ale vysvětlit se dá...:) a co krajina 3 ?:) to by mě zajimalo....prosím :) (jen nějaká ta čárka ve větě..;)

Dero
23. 01. 2004
Dát tip
Hmm ... zajímavé.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru