Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hřbitovní phantóm

24. 01. 2004
10
1
4136

Každý z nás má nějaké hobby o kterém se před známými a přáteli raději nezmiňuje, jako třeba onanie na veřejných záchodcích, stimulace análního otvoru kleštěmi, olizování pohlavního údu domácími zvířátky, nebo...

Moje velké hobby

je vykrádat hroby

 

Mrtvý nemá vůbec zlost

ukradnete-li mu kost

 

A tak kradu kosti

i když jich mám dosti


1 názor

Senyoryta
28. 03. 2007
Dát tip
TIP!!!!!!!!!!!!!!!!§

Petr_Pan
29. 12. 2004
Dát tip
skvěle se to čte .. :-)) TIP ( a .. dost možná se stanu Tvým obdivovatelem ;-))

Tohle se mi líbí. *

maličká
08. 02. 2004
Dát tip
Radovane, tohle teda se nedělá, takhle pomlouvat svýho kamaráda... totok tedy ne... Zdenku, Mílu Ransdorfa ti tolerovat nebudu... s tím počítej rovnou

To nejni pomluva! Jen jí řekni jak to bylo Zdenku...

maličká
08. 02. 2004
Dát tip
tssss...!

maia
08. 02. 2004
Dát tip
Pocuvaj ty vracajuci Romantik, preco mi stale posielas aviza? malicka, hm, aj ty rada vypustas paru ako niektori pismaci, co sa tvaria ako muzi? :-))

Zdenku! Ty hajzle! Jak si mi to jenom mohl udělat? Sem tvůj nejlepčí kamarád, bráním na úkor své dobré pověsti a ty? Domlouváš si tady chechtle mechtle s dívkou, kterou miluji! Moc dobře víš jak möc jí miluju. Proč mi to děláš ty svině?! Tohle zklamání nepřežiju... A zrovna po tom, co napíšu svoji životní báseň. Těžký to úděl umělce...

Maličká, chtěl bych tě vidět, jak po ránu vyzýváš takhle správně. Pche ! Jen se naparuješ ! A Tebe, Zdenku, Tebe prozměnu nechci vidět už nikdy. Přebírat šéfovi holku... Fuj !

maia
07. 02. 2004
Dát tip
Chrustik, taka sa uz nasla, nebodaj, co by chcela zit s tebou? :-))

Chtěj s tebou žít, protože si tě pletou se mnou, tak je to, ty....ty...ty BROUKU !

maličká
07. 02. 2004
Dát tip
:) hezké odpoledne...:)

Maličká, je pravda, že si chceš vzít radši Zdenka? Prosím prosím, řekni že ne! Jinak umřu! Zabiju se! To kvůli tobě Zdenku! A já ti tak moc věřil, tak sem si tě vážil a měl tě rád skoro jako otec syna. A takhlem jsem dopadl. Plýtval jsem svou lásku na zrádcovi. Je mi z vás na nic...

maličká
07. 02. 2004
Dát tip
Radovane, jsi dospělej velkej chlap? nebo malej kluk? Až odpovíš, odpovím ti...

Maličká, sem velkej chlap, ale taková strašně citlivá dušička víš? Možná bys měla vědět, že Zdenek je pěknej děvkař. Když jsem s ním byl na plese KSČM, ojel tam sedm soudružek a pak se ožral jak prase a chtěl ojet Mílu Ransdorfa! Promiň Zdenku, ale měla by to vědět... To je elegán co?

já chci fotku maličká!!!!!!!!! My nejsme žádnej čtyřlístek, nýbrž seriozní klub.. Přidáš se k nám maličká?Miluji tě!

maličká
06. 02. 2004
Dát tip
Nic nebude, Radovane, buď si mě vezmeš bez fotky nebo tůdle..:) Ale bojím se, že ti to nebude stejně nic platné, páč tě Standa vyzívá.... už ho vidím, jak má papulu otevřenou, uzívanej je teda až hrůza... :) To si radši počkám na Zdenka..;)

maličká
06. 02. 2004
Dát tip
Zdenku, asi ...:) Jsem se ho neptala, ale ...

maličká
06. 02. 2004
Dát tip
Zdenku, já myslela, že si nás vezmeš obě.... fňuk... :)

maličká
06. 02. 2004
Dát tip
jo, to bude, Zdenku, Fou_ umí vařit..;)

maličká
06. 02. 2004
Dát tip
žehlím........hmm, fakt..:) Zdenku a co láska? Budeš nás mít vůbec rád ?!

maličká
06. 02. 2004
Dát tip
já vím, Zdenku, to je láska na druhou..;))

maličká
06. 02. 2004
Dát tip
*-* :) Fakt?:)

maličká
06. 02. 2004
Dát tip
Zdenku, ty vlnky mě zarážejí a střílet neumím...:)

Skutečně ? Kdee ?

maličká
03. 02. 2004
Dát tip
Stando, je mezi členstvem, narozdíl ode mě :))

ROMANE !!!!!!! Vyzívám tě - zodpovídej se ze svých činů ! Jaktože mezi nás Malenka ještě nepatří ?????

Chroust bude nádobí utírat. To A my...... si necháme pro sebe, ju ?

maličká
02. 02. 2004
Dát tip
fajn, nech si Radovana, Stando..;)

Eh..... Koukám, že jsem to nějak překombinoval.... :((

maličká
02. 02. 2004
Dát tip
Stando, nebreč...Myslím, že jsme do klubu přijalil nějakou Klementínu:)

Já myslím že nejsi. Nechceš mi poslat fotku, abych svou nabídku k sňatku případně ještě zvážil? Poslal bych ti svojí... Já si chci strašně někoho vzít a tys u mě vyhrála tím, že umíš číst...

To bych udělal už dávno, ale v našem nacistické státě je homosexuální obřad zakázán, svině! A maličká navíc umí číst...

maličká
01. 02. 2004
Dát tip
Radovane, víš co? Vem si nás oba..:) Co ?

maličká
01. 02. 2004
Dát tip
Kdepak, Zdenklu, to bude mýt Radovan..;)

maličká
01. 02. 2004
Dát tip
:))))

To já nevim kdy přijde. Ale stejně mi nefunguje zvonek, takže by se mě nedozvonila... Zdenku, každý s nikým chodí, dokud nechodí se mnou...

A já, já také s někým chodím ?

Pokud nechodíš se mnou Stando, tak musíš chodit s nikým jiným a jestli nevíš kdo to je, takl to koukej rychle zjistit!

Já si zas říkal: Někdy je lepší nevědět. . .

To je taky pravda. Ještě by to byla nějaká odporná hromada špeků a stryjí, obalená bradavicema a ještě k tomu s knírkem, tfuj!

Sice nevim co to je maplijó, ale je to podobný

maličká
31. 01. 2004
Dát tip
Radovane, to je těžký... Fou sice asi nebude moc žárlivá a třeba má doma tky sbírku motýlů, ale.. třeba jsem odporná hromada špeku a stryjí a bradavice nevyjímaje, být tebou bych neriskovala... Ale tu básničku napiš..:)

Ale šéfe, já to tak přece nemyslel..... No, trochu jsme se napili, leccos řekli, co bysme normálně neřekli..... Co, nezapomeneme na to ? P.S. Kdyby sis vzal Zdenkovo zuby, a svoje (resp. dědečkovo) dal Zdenkovi, kterej je stejně nepoužívá, ten by je moh dát mě, a já bych si svýho dědečka vydíral sám. Co ty na to ?

maličká
30. 01. 2004
Dát tip
:)) ale svoje zuby nedám..:))

Stando, já ti to odpustím. Ale znáš to, něco se v hospúodě plácne a pak sou z toho zbytečný maléry a to my nechceme. Chceme mít přece čistý štít, že jo.... Maličká, mohl bych se tě zeptat na velikost tvých zubů?

maličká
30. 01. 2004
Dát tip
reloaded:......to je jedno, mám jich tak akorát pro sebe, stejně..;)

Jeho dědeček jich měl stejně a nosí je teď úplně někdo jinej...

maličká
30. 01. 2004
Dát tip
mám jich míň než jeho dědeček...

Tak to prrr, maličká ! Můj dědeček nebyl žádný máslo, to byl kabrňák, NIKDO na světě neměl míň zubů než on ! Fakt ! Měl jich mínus sedum, heč !!!

maličká
30. 01. 2004
Dát tip
Pišto... pak nevím, co má Tik v papuli teď? asi... asi nic?

maia
30. 01. 2004
Dát tip
Preco mi posielas avizo, ked tento tvoj chat je o nicom? Teda mi nic nepovedal! :-)

Májo! Usměj se na ten svět trochu! Nesmíš být stále tak nabručená a nerudná! To tě pak žádný chlapec nebude chtít! Ani já... Tak co Májko? Hodíme spory za hlavu a stanem se přáteli na život a na smrt?

A kde to prohlášení najdem Zdenku? Tys vydal prohlášení bez mého svolení? Hele Zdenku, byl bych moc nerad, aby si zneužíval toho, že si tady můj nejvíc nejlepší kamarád a ovlivňoval dění klubu bez mého vědomí. Ale jestli chceš, tak v tejdnu budu pryč, tak to za mě můžeš vzít, co?

maličká
30. 01. 2004
Dát tip
Myslím, že chroust něco napsal, Tiku....díla hledej...

Myslíš?

maličká
30. 01. 2004
Dát tip
Tik: nejen to, já umím i číst..;)

Umíš?

maličká
30. 01. 2004
Dát tip
Tik: umím *-* :)

Maličká, vezmeš si mě za muže? Já vím, nemám moc peněz, ale spořím v České spořitelně a v horizontu dvou let plánuji koupi bytu na Vinohradech... Já vždycky chtě ženskou co by uměla číst... Toužím po tobě a mé srdce plápolá... Napíšu ti básničku, chceš?

maia
30. 01. 2004
Dát tip
Romantik: Ziadny chlapec ma nebude chciet? Huraaaaa! :-) A kamarati kludne mozme byt. A kedy pride ta slubovana tvoja smrt? :-)

Na Míru tam žádný nemaj, jen na Zdenka, blbý... hele Stando, teď když máme ten klub, nerad bych pro tebe musel shánět nějaké podřadné postavení....

Promiň Piscesku, ale tohle by moje babička nikdy neudělala, ale trvám na tom, že je to seriózní poetistický kousek, nikoliv žádná blbůstka, to bych pak musel být blb... Mikši, já se tak vážně jmenuji, ty nezbáš žádného Tika???? Díky za radu maličká, tohle mě nikdy nenapadlo...

maia
25. 01. 2004
Dát tip
Nie, nepoznam. :-)

Seš zlej. Děda si celej život přál bejt komikem.

maličká
25. 01. 2004
Dát tip
ale řekněme si upřímně, ....kosti jsou kosti... Měl bys vrátit ty zuby...Pišta je hodnej kluk a jeho dědeček si to nezaslouží... ;)

Já ty zuby teď nosim a vážně bych se bezu nich neobešel, ale tu plotýnku mu můžu vrátit, ta je plonková... Maličká, chápu tě, ale já sem také hodný kluk a zuby si zasloužím....

maličká
25. 01. 2004
Dát tip
:) tyhle jsou ale Pištovýho dědečka, kup si svoje...;) na míru...

Hele, neser, nebo ti vyrazím dědečkovy zuby že se nestačíš divit ! Jako že se Standa menuju !

Tak tohle si neměl dělat Zdenku.... To už je podruhý, seš si toho vědomej?

Promiň Zdenku, ale já už ti přísahal smrt.....

Poslechni, nemáš náhodou kus mýho dědečka ??????

Na kterym hřbitově bydlí? Jestli má mramorovej dekl, tak to ho nemám, dá to strašnou práci odendat. Ale jestli je na něm naházená jenom hlína, tak je to dost pravděpodobný...

Na Vinohradech. V takovym jakoby domečku.

Já bych se Zdenku, tak netěšil. Já když zabíjím, tak to není ten hodný pozorný a milující Standa, ale pěkně vostrej a nelítostnej chlapec, rozumíš?

Jestli byl ten domeček odemčenej a tvůj dědeček nejevil známky života, tak jsem si určitě vzal jeho plotýnku.... Nezmiňoval se třeba jestli mu nějaká nechybí?

Něco huhlal, ale podle všeho sis vzal i chrup, neb mu nebylo rozumět. Ach ti duši....

Notreal
24. 01. 2004
Dát tip
návaznost prologu a básně je vskutku brilantní...

maia
24. 01. 2004
Dát tip
:-)))))

Neprodal a pokud ano, zas tě rád koupím, klidně i za víc, tk se nezlob Zdenku... Heleď Stando, tu protézu sem muse vzít, poněvadž mu byla strašně velká a vypadal stašně směšně. Nechci, aby se tvému dědečkovi lidé smáli, ty snad jo?

maličká
24. 01. 2004
Dát tip
máš blbý...a co popel? taky si sbíráš?

maia
24. 01. 2004
Dát tip
Popol asi nie, on nie je popolvar, ale romantik. :-))))

maličká
24. 01. 2004
Dát tip
maia: aha... To mi nedošlo..:))

Tak hele Mikši, já nejsem žádnej romantik. Moje jméno je Roman a přímení Tik. Popel už nesbírám. Vždy když sem si ho nesl domů, celej se mi vysypal mezi prstama... krásná maličká...

maia
24. 01. 2004
Dát tip
Ved mne nevadi, ze romantik pises ako Roman Tik. Aj ja pocuvam rada Horkyze Slize a Roman Tycka nie je moj manzel. :-)))

pepek
24. 01. 2004
Dát tip
připadá mi to nudné...

maličká
24. 01. 2004
Dát tip
Tiku, tak máš ho sypat si do kyblýku ! :) Nejsem krásná, jen maličká...

maličká
24. 01. 2004
Dát tip
pardon, ještě se vloudila chybička aj, maličká... kyblíku :))

Pisces
24. 01. 2004
Dát tip
Zařazení Blbůstky, ale nemá to chybu :-) I ten prolog je super. Za dobrý nápad i hezké zpracování, jeden malý morbidní (V)TÍPek :) Pak můj lup zapijem, krví se nalijem! Je to z mýho dědečka, vodkrouhla ho babička ;) ***** PS

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru