Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Můj velký pták

25. 01. 2004
3
1
3905

Sice je to mírně kostrbaté, nicméně to popisuje skutečnou událost a lépe to už zrýmovat dohromady nešlo....

Viděl já jsem ptáka

Velkého co kráká

 

Že by to snad byla vrána?

Ale v lese, takhle zrána?

 

Jestlipak to není vejr!

Nebo třeba netopejr!

 

Ptám se sám sebe docela upřímně

Brýle jsem totiž nechal v komíně

 

Pták říká znova a znova

Že je jen obyčejná sova

 

Šíleně mě láká

Zabít toho ptáka

 

Lepší sova na kmíně

Nežli brýle v komíně


1 názor

Senyoryta
28. 03. 2007
Dát tip
Dokonalost sama! Tip!

Petr_Pan
29. 12. 2004
Dát tip
jj - kominík na venkově - zdánlivě líbezná prácička ale autor se zde nenechal oklamat idilickým obrazem a odhalil i nepříjemnosti s tímto spojené .. Skvělé - TIP

Poslední dvojverší je fajn. Zbytek je, jak sám píšeš v prologu, kostrbatý (spíš více než méně)

romane, kde ta bible běží?:))

Běžela na dvojce, ale nikdo kromě mě na to nečuměl, tak to radši stáhli... Dali místo toho Sex ve městě, aby Nově uloupli větší kus koláče...

No jo, zas je tu ten schizofrenik... Kreten a Blb v jedné osobě že? A Bibli sem náhodou viděl v televizi a několikrát!

Elyn
30. 01. 2004
Dát tip
:)) teda, čekala bych větší zastání, ale už teď jsem porušila pravidla, konkrétně bod 9, tak to teda opravdu nevím, nevím..:)) jo a nelíbí se mi hymna.... sorry..:))

Jolina
30. 01. 2004
Dát tip
Co máte za klubík? Mohla bych...No, hraju si pořád a strašně ráda:)

No Žolino, jaktože už nejsi v našem klubu? Honem! Eliško, podívej se, není důležité plnit všechny body programu, to se dnes dělá běžně a hymna? Kde domov můj taky neni zrovna světobornej šlágr, tak co holka? Umoudři se přece!

Elyn
30. 01. 2004
Dát tip
reloaded... asi budu příliš umanuté děvče...:) Ne, děkuji...

No jo, každá ženská si teď myslí, že když bude dělat tvrdohlavou a neústupnou husu, stoupne snad u někoho na ceně a bude důležitá. Jak chceš Eliško, mohla si být první místopředsedkyní našeho klubu. Dělej si tvrdohlavou husu! Klíďo! Ale pochybuji, že to tady někdo ocení!

Elyn
30. 01. 2004
Dát tip
možná znalec z oboru pathologie? Třeba si udělá čas a ocení to... :)

Eliško, vůbec nevím, proč do toho pleteš patology, prostě se to jen snažíš zamluvit, abys tu před námi nevypadala trapně. Mám pravdu?

Kretenblbe: Si opravdu kretin a blb! Tohle je moudřejší než samotná bible, jinak bych to sem dával. Asi ste tu skoro všichni (kromě mých přátel, kteří mě chápou) banda vylízaných blbečků co?

Ty jseš fakt nebezpečnej chlap, Romane

Díky, ty mě chápeš, viď?

že váháš, já jsem fakt děsně chápavej a vnímavej. hotová Mata Hari

Jolina
29. 01. 2004
Dát tip
Hračička, básnička-hračička, tak bych to nazvala. Docela fajn, trochu by to chtělo ještě si hrát...

No, řekněme si to upřímně Žolinko, kdo z nás si rád nehraje? Ty? Ale nebuď směšná, tomu přece sama nevěříš... Ale lepší, než kdybys mi napsala, že je to totální kokotina, to jo...Nechceš k nám do klubu?

Ne Zdenku, tys to splet, ty si vnitrostranickej kápo

tak vzali ste jí nebo né, bez soudružek to nebude ta správná úderka

mě to příjde velice milé a hezké..

Elyn
29. 01. 2004
Dát tip
ty brýle tam spadly chroustovi?

nó, von je furt eště hledá

Klementýnka by byla ideální soudržkou pro náš klub, ty brejle tam spadli přímo mě, Zdenkovi spadnout nemůžou, poněvadž je má přidělaný na gumičce od tepláků...

To je teda blbej omyl, promiň Klémi, já myslel soudružku a ne soudržku....

Elyn
29. 01. 2004
Dát tip
Roman_Tik: pak ale nechci ani domyslet, co mu třeba ještě spadlo, krom těch brýlí, co mu nespadly...

miluju členství v klubech :-))

Jemu tam nespadlo nic, vytírá komíny naostro, viď Zdenku... Vítej mezi soudruhy Klemčo a co miss Elyn?

paráááááááááááda.......

Bacha přátelé! Je tu slavnostní okamžik!!!!!! Klub je již otevřen!!! Račte se stát členy! Je to Klub Romana, Zdenka, Standy a Mariana. Tak honem!

tak sem s tím šampáněm.

Rumco
26. 01. 2004
Dát tip
Líbí se mi spíše kritika. No co naplat, ale snaha to je...

Feanor
25. 01. 2004
Dát tip
Autor u tohoto díla stojí o hlubší kritiku? + Autor u tohoto díla stojí o hlubší kritiku! = Autor u tohoto díla stojí o hlubší kritiku?!!! + Autor u tohoto díla stojí o hlubší kritiku!??? Ale to snad ne.

Až mi dáš tip Zdenku. Tady Zbyněk je nějakej chytrej, zdá se. Hele Zbyňku, o hlubčí kritiku stojim, ale ty kraviny cos sem napsal, to žádná kritika nejni co?

Elyn
25. 01. 2004
Dát tip
Tiku...odkdy sovy krákaj? Nespadlo ti do komína ještě něco jiného?:))

si to nepochopila? je to moudrý

Elyn
25. 01. 2004
Dát tip
M_M: tak asi nepochopila...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru