Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Polnoc

25. 01. 2004
1
0
843
Autor
Miro_

Polnoc

V podvodnej ríši

ukryté svetlá

pouličných lámp

Sme

a už nás niet

ako odrazy svetiel

polnočných sviec

Povedz

kde

a s kým

necítiš sa sám

na ceste životom

vo svetlách rámp

prehltni bolesť

čo plazí sa k splnu

s batohom slov

putuj nocou

hľadajúc

pre lásku

najkrajší dom

Cieľ

zdá sa ďaleký

musí však prísť

V kolobehu času

svet

sľubuje vidiny

z ktorých však zakrátko

môže zas zísť


Rowenna
30. 01. 2004
Dát tip
***************

Miro_
29. 01. 2004
Dát tip
Vďaka za rady. Čo je to dobrá poézia? Čo ešte nebolo užité? Jediné čím sa diela odlišujú je emočné prežitie autora.

Miroslawek
29. 01. 2004
Dát tip
Miro: ono docela dobře lze říci co je nebo není dobrá poezie, alespoň do velmi značné míry... jen je to stále náročnější umět číst. Stejně jako je ještě mnoho neužitého, jen je stále těžší to nalézt. Emoční prožitek autora... hmmm... ;o)))

Miroslawek
28. 01. 2004
Dát tip
světla ramp, koloběh času... jsou asi nejkřiklavější zástupci nápodoby již užitého. Básník by měl hledat vlastní výraz, tvar... bez této snahy mohu vnímat text jako zpověď, sdělení... a nikoliv nutně bez představitelné emoční hloubky... avšak nikoli jako dobrou poezii a emočně zasahující věc...

Robinia
26. 01. 2004
Dát tip
Půlnoc (Otázky položené ve dne ani noc nezodpoví.) Světla bez stínů a stíny bez obrysů, rozlitá tuš s netušenými konturami snů sny z probděných nocí jsme a nejsme... Zázračnou něhou noc dýchne, vzpomínkou, sněním, slibem, (vidina, z níž s ránem sejde). Každou noc se vydávám cestou za jediným cílem, za jediným snem, zdá se tak blízký a je tak vzdálený...

zuzuzu
25. 01. 2004
Dát tip
pěkný myšlenky, ale abych řekl pravdu, tak mám silnou averzi k takovýmu tónu, k takovým návodům... to se mi na tom nelíbí nejvíc...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru