Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co Bohem spojeno

26. 01. 2004
1
0
2118
Autor
Marcilka

psáno i pro ty, kteří nevěří v toho dědečka s bílými vousy sedícího kdesi na obláčku ...v nebi...

         Co Bohem spojeno              

 

            od svatby drobečky             

počítám ovečky

z lásky i nelásky

počítám oblázky

ze stříbra, ze zlata

zaklepu na vrata

žít s tebou tak dlouho

. . . než přijde zubatá . . .


Rumco
05. 02. 2004
Dát tip
Chybovat je lidské,to někdo řekl...a já myslím ,že se tak moc nemýlil.

Rumco
05. 02. 2004
Dát tip
avizo na Rumco - No děs

Rumco
31. 01. 2004
Dát tip
ááááá...Marci vidím ,že jsi trochu přitvrdila a to se mi libí dávám Tip ...dědečekaj se zubatou mne oslovili...ten protiklad dědeček s bílýmy vousy na heboučkem obláčku a pak ta zapurášená otrhaná zubata s kosou. A dve lajny té úměry je ...věrnost... no to je super..

Marcilka
31. 01. 2004
Dát tip
Milane, já ti nevím.. Taky jsem napsala(možná jsi četl) Vteřiny běží z ložnic i pokoje LÁSKA je pokojná NEVĚRA opojná raději NEŽÍT, než zažít oboje... a tam je ta věrnost jaksi zpochybněna (v životě). Lidi se jí tak často opájejí-tou nevěrou. Co ty?

_Gallas_
26. 01. 2004
Dát tip
:) hezká idea, hezká říkanka mimochodem proč by si měl člověk předsavovat Boha jako dědečka na obláčku? Doporučuju přečíst 4. kapitolu Zjevení...

Marcilka
26. 01. 2004
Dát tip
Protože to tak říkají malým dětem a těm, co nemají odborné teologické znalosti. Nic nebylo míněno ve zlém.

_Gallas_
26. 01. 2004
Dát tip
jasně, já jen tak rejpu:)

beda
26. 01. 2004
Dát tip
A má ten dědeček i babičku ? Já bez odborných teologických znalostí odpovědˇ nemohu nalézti. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru