Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nálada

29. 01. 2004
2
0
444
Autor
LestatsJesse

No comment, kdo chcete, tak si to přečtěte a kdo ne, tak se na to vykašlete.

Hry bez hranic, zastávky bez stanic.

Touha bez lásky, láska bez pásky na očích.

 

Sázka bez výhry, otázka bez odpovědi.

Naděje bez víry, víra bez vášně.

 

Co to všechno znamená? Jsem z toho jen zmatená!!!

 

 

Jsem vážně řádně poblázněná, ale

touha, ta mi nedá...

Černá je barva beznaděje, touhy a

nepochopení bez kurděje.

 

Otázky a odpovědi se hromadí, v hlavě,

pořádně si zařádí.

 

Cigarety a alkohol, je to hloupé, ale snad jen to mi pomůže zahnat můj žal.

Utopit se v neřestech a zanechat ho tam,

kde by raději zůstat měl.

 

Ne, nechci se pojit s neřestí, ať už dál víra

mi neklesá na kolena,

ať je má ta přeměna.

 

Tohle není happyend, ale ani deathend.

Snad jednou osud se slituje a šanci jedinou mi věnuje.


gabio
02. 02. 2004
Dát tip
*

Nemáš za co děkovat. Myslím, že máš pravdu, šance dříme v každém z nás, ale na druhou stranu ... Osud je jako scénárista. Napíše nám role a my podle nich hrajeme. Možná se někomu podaří změnit svůj osud, ale to je podle mě dost diskutabilní i když ne nemožné ... Prostě jsou lidé, kteří mají předurčeno se někým stát, jsou lidé, kteří zdánlivě nedokážou nic, ale když se na ně podíváme z blízka, zjistíme, že jsou silní a mají v sobě víc než jsme čekali a pak jsou tu lidé, kteří hodlají za svůj osud a svou šanci bojovat. Já se řadím ke třetí skupině, kam ty :)?

synáček
01. 02. 2004
Dát tip
To všechno (si myslím, že) jsou jen výmysly lidí a směřují jaksi z druhého konce cesty vedoucí k poznání. Ve skutečnosti nejde o to, jestli jsme se "někým stali", nebo něco (pozemského) dokázali...ale jde pouze jen o naši duši. Všechny situace v nichž se každý z nás nachází, směřují pouze jen k jednomu jedinému cíli: pomáhat (usměrňovat, napravovat, možná někdy i vracet...) naši duši na cestě jejího dozrávání... V jednom s Tebou ale souhlasím…neexistují náhodné situace…neznamená to však, že by vše bylo připraveno…není…je ale možno (na základě všech určujících souvislostí…pokud se k takovým informacím dostaneme) většinu situací předvídat…

Jo no, asi jo ...

synáček
31. 01. 2004
Dát tip
Krásná báseň...a pokud jde o šanci, tak ta je přece v každém z nás už dávno ukryta a nepřichází z venku...jde o to se jen dobře dívat...a naučit se rozpoznávat co šance je...a co jen pouhé poslátko... TIP...a díky!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru