Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Feministka

29. 01. 2004
3
1
2732

Miloval sem ji k smrti a ona mi ukousla můj život...

nabídl jsem jí svůj úd

a ona skousla

 

co je to za divný pud?

ráda masná sousta?

 

ráda když stéká po bradě krev?

když přijde chlapec o své sousto?

 

měl jsem před tebou již hodně děv

ale s žádnou mi nebylo tak ouzko

 

Už chápu ty kecy o feminismu

Neměla jsi ráda mého úda?

 

Angažuj se radši v komunismu

Tam je lepší živná půda...


1 názor

Senyoryta
28. 03. 2007
Dát tip
Tip, velevážení!

:-)) jojo, miloval si mě:-))))

Petr_Pan
01. 01. 2005
Dát tip
jj - a pořád ;-))

Petr_Pan
31. 12. 2004
Dát tip
hle - můj obdiv má téměř letitou tradici - jen jsem byl dřív víc zaslepenej Tvým idolem, takže proto to .. Dodatečně TIP 815_0

Nic pilovat nebudu. Tagle je to prostě nejlepčí, tak mě neserte! pomsta Igorovi: Indruch Igor To je magor Kritizuje mi básničky Proto dostane do držky :))))) Neber to osobně

Hihi - takových Roman-Tiků naseru za čtvrt hodiny celý kýbel :o)))

Tak se ukaž!

Chtělo by to vypilovat.

Jo - a skupina Brutus má píseň Parodie na western, kde se zpívá: Jipijé, jipijéé on jí pyje...

Dobře Mirku, knihu sem nečetl, ale podle toho letopočtu musí být strašně stará. Vsadim se, že už má určitě stránky okousaný od myší a je na ní strašně prachu. Ještě k tomu to bude psaný nějakym strašně složitym mjazykem a nečitelnym gotickym písmem. To bych asi nepřelousk, ale dík. Co řikáte na to jarní počasí?

Miroslawek
02. 02. 2004
Dát tip
doporučuji k četbě Lautréamonta (Zpěvy Maldororovy, 1864)... pak možná i dojde na to, že tohle jsou dětské bábovičky nejen způsobem zvládnutí formy, řemesla... ;o)))

Notreal
01. 02. 2004
Dát tip
rozhodně máš ohlas, ale tahle už mi připadá o dost slabší nemá takovej ten náboj, kterej by tě střelil přímo do očí...

Ale já přeci nechci nikoho zastřelit. Jsem odporný lidumil...

No možná trochu víc než trochu, ale neboj, jako hrob!

Och, děkuji, to si nezasloužím, také se mi to moc líbí!

815_0
31. 01. 2004
Dát tip
O tom, že si to nezasloužíš nepochybuji - stejně jako o Tvém NEvkusu :-)

Dost té chvály Milane, proč máš tak hloupý nick? Díval ses včera na ztracenej svjet? O mém vkusu toho dle mého názoru moc vědět nemůžeš. Jinak jsem rád, že se ti básnička líbí, vážně!

hele romane, tohle by mohla bejt hymna, co vy na to chlapi?

Jasně! hymna našeho klubu! Si hlavička Mariane, hned tě povýším!

815_0
30. 01. 2004
Dát tip
Ty rýmy jsou skoro tak trapné, jako obsah - uchvacuješ mne...;-)

Dero
29. 01. 2004
Dát tip
Heheh ... ehm ...

Tohle asi nejni hluboká kritika, co? mohl bys to trochu rozvést?

Dero
29. 01. 2004
Dát tip
Jo, mohl. Téma se mi nelíbí (bolí ... :o)) a ty rýmy jsou strašné. Stačí?

Díky, sem rád že se ti to líbí, mě totiž taky

Dero
29. 01. 2004
Dát tip
Skvěle! :o)

že by spíš SM?

Dr_Mephisto
29. 01. 2004
Dát tip
No, možná po lepším zpracování by to bylo lepší...

Já vim, vám se tam nelíběj ty komanči co? Je to tady prolezlý samejma estébákama co? Pane doktor Mefisto? Pochlubte se tady přátelům se svou minulostí.... Hotový peklo přátelé!

náhodou to muselo bejt hustýýýý...

Ne klemčo, to není Severní Morava, ale Východní Čechy

ah... teďka jsem vedle jak ta jedle..

Psala si, jestli SM, tak odpovídám, že VČ...

dohaje, chapu pomalu..

Klementina K: (cituji): že by spíš SM? Už mám votevřenej ten svůj klubík, tak honem děcka!

na podruhý jsem to už pochpila...

Dr_Mephisto
29. 01. 2004
Dát tip
O politiku mi nejde. Žádná z nynějších politických stran mi nepřijde solidní, takže ani komunisti. Takže, šlo mi o zpracování, ne o obsah - ten by šel.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru