Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Metematická seance

30. 01. 2004
3
0
1561
Autor
Kubajs

Jelikož jsem, jako student prvního ročníku nemohl usnout, rozhodl jsem se zplodit, nějakou ftipnou slátaninu. A jelikož už mě zbývyla a zbývá už je zkouska z matiky, má volba předmětu byla zcela jasná. Text neberte doslovně, ale spíše volněji a uvolněně. Doufám, že se pobavíte.

Matematická seance

 

Ve středu je matika,
su dutej, jak motyka.
S lopatou to umím skvěle,
ze školy jdu do prdele!
Matura ta vyšla hladce,
teď se mně však nespí sladce,
každou noc mám noční můry,
integrály, to jsou stvůry!
A copak ty matice?
Ty snad stvořila zadnice.
Ty příklady jsou tak hnusný,
jak mám býti ještě vkusný?
No nic, seru na matiku
a hodím se do richtiku!
Krumpáč, kbelík, cigaretka,
budu makat, jako fretka!
Takhle skončí moje bytí,
protože už teď su v říti!


Kubajs
04. 02. 2004
Dát tip
Hold zatím můžu jenom jednorázově křičet a čekat na to, že až se zdokonalým.....

papouch
04. 02. 2004
Dát tip
Tak začni pravopisem, ju? :-)

papouch
31. 01. 2004
Dát tip
...................ech. Taková ........... no, studentská říkanka bez hloubky a bez invence. Příliš vulgarismů použitých jako berlička, což mi vadí. Rýmy nenápadité, rytmus pláče. Celkově ubohé. Mám.li to však brát jako jednorázový výkřik určený ku nezávaznému pobavení, tak to tak beru. :-)

Usina
30. 01. 2004
Dát tip
:-)

Seregil
30. 01. 2004
Dát tip
Bezprostředně jednoduché... zábavné....jako hlubší sdělení hluché, ale pro pobavení dobré... Tip...

Noe1
30. 01. 2004
Dát tip
oceňuji jemné využití jihomoravštiny, mé rodné ... špica. Máš tip .. Ty typane :-)))

teď to máš v pohodě. blbý bude, až si to samý budeš říkat po státnicích :)

Kubajs
30. 01. 2004
Dát tip
To viš, někdo to hold každej den vyhrát musí.

Kubajs
30. 01. 2004
Dát tip
Jiný účel než pobavení to ani nemělo. Vlastně mělo, ještě jsem chtěl zabít čas, než usnu.

Kubajs
30. 01. 2004
Dát tip
Díky za typana, celkem mě potěšilo, že mě ho dal krajan z Moravy. A ještě jedna otázka: Jestli ty seš Noe (a k tomu ještě první), mám na té tvojí kocábce fleka?

Noe1
30. 01. 2004
Dát tip
Jsi-li pořádný zvíže se samičkou .. samo že jo :-)

Fame
30. 01. 2004
Dát tip
Jééééééééé. Já h-r-o-z-n-ě-n-e-m-á-m-r-á-da-m-a-t-i-k-u! Posílám Ti upřímý tip a držím palce, ať u zkoušky nepohoříš.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru