Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přihrádka na přání

06. 08. 2000
0
0
728
Autor
smudlina

Dopředu a pozpátku přesýpám si přihrádku nesplněných přání. Sem a tam, pak tam a sem jdu si rovnou za nosem pro kus pousmání. Dětská přání z kočárku koupit sladkou polárku na jedné jsou straně. Pak jsou léta dospělá a přání smutek nadělá podívám se i na ně. Jsou ta, která se neplní papír se v dlani zavlní na něm však nenajdu je. Když srovnám zpátky přihrádku dopředu a zas pozpátku na duši mě to hřeje.
smudlina
14. 08. 2000
Dát tip
Berunka: je, dekuju :)Tobe at se take vsechna vyplni

Falka
14. 08. 2000
Dát tip
Je to hezký. Cítím v tom právě to přesýpání, máš svá přání rádá, tak klidně a mile je pohupuješ...

Berunka
12. 08. 2000
Dát tip
Roztomilé, přeju ti, aby se ti všechna přání vyplnila.

Merle
08. 08. 2000
Dát tip
kalinka :))))))

Lee
06. 08. 2000
Dát tip
Hezké... trošičku moc čitelné po mém soudu, ale hezké

Mahoney
06. 08. 2000
Dát tip
moc hezké, na rozdíl od Lee mam čitelné radši...

arthamir
06. 08. 2000
Dát tip
jenom malý kousíček pousmání bych si také nechal líbit... snad alespoň ta tvoje "říkanka" na duši mě zahřeje...

kalinka
06. 08. 2000
Dát tip
vem si jakýkoliv dlaně v každých jsou přání nesmělá a věřim, že nikdo neuvěří dřív, než se to stane spíš než že splní tyhle přání tak mu na ty dlaně kdekdo nadělá :o))) (jen černej humor, neber to osobně:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru