Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro Slípink bjůty nambr tů

30. 01. 2004
1
0
3052

Vážení přátelé, někteří z ná znají Slípink, coby průměrnou básničkářku a neurvalou kritičku. Proti těmto jejím zálibám lze jen těžko něco namítat, nicméně slovní napadání autorů, a to dokonce nemocných, je urážkou dobrého vkusu a slušným lidem tato podlá nebezpečná bestie musí zákonitě připadat jako necudná mrcha. Kromě toho se propůjčuje krvesmylstvím, kálením na hroby a sebevraždám. Ano přátelé! To je pravá tvář této zrůdné bestie! Její výkaly leží na hrobech vašich předků. Necháte si to líbit? Už málem zabila jednoho z nás, autorů - Zdenkova záklopka se málem navždy uzavřela. Ptáte se, kdo bude další? Možná že právě vy.....
Hele, kláboste si jinde, jo? devi: Není krásné, kolik autorů ti věnovalo svůj vzácný čas napsáním hlubokomyslné kritiky na tvůj předchozí nick? Musí tě to neuvěřitelně dojímat, že?

JiKo
26. 12. 2004
Dát tip
woodoo online :))) devi: no uznej že jsem formuloval názor kapičku jináč :)) popravdě jsem si oddechl že nežereš děti..to by eště scházelo!! :)

JiKo
26. 12. 2004
Dát tip
devi: taky si dělám plány na důchod... chci být morousem :)

JiKo
26. 12. 2004
Dát tip
no není to špatný, ale já sem línej takže vím, že se budu flákat:) Víš co by mě zajímalo jestli v důchodu asi za 35let budu ještě psát básničky nebo je to jen záležitost několika sezón...

815_0
04. 02. 2004
Dát tip
Dík - lentilky nejím ;-) Mmch - viděls Metr X ? :-)

815_0
03. 02. 2004
Dát tip
No - to už na tom budu sakra špatně - nebo - možná stačí náznak souhlasu s tímhle hnusem - nevím...:-) Každopádně - já nikoho z dvoj, nebo troj nickství neobviňuji a jsem rád "jiným" a nestydím se za sebe, tak doufám, že se tomu ubráním ;-)

Poslechni, čísloune, ty tomu pořád nerozumíš. To není záležitost ubránění nebo neubránění. To, že jsme úplně všichni Roman, to je prostě fakt, a záleží jen na jednom každém, kdy si to uvědomí, a jak se s tím vyrovná. Ty naše "pravé" životy, to je jen iluze, kterou nám Nadroman implantoval, abychom nikdy nezjistili pravdu. A jen ti nejsilnější se dokážou probudit..... Hele, jen tak mezi náma, měl bych tady dvě kapsličky - červenou, a modrou. Nedal by sis jednu ?

Vy jste to ještě nikdo nepochopili ??????? Pravda je děsivá : VŠICHNI JSME ROMAN TIK !!!!!!!!!!

815_0
02. 02. 2004
Dát tip
Tak to je super - aspoň si rozumíte ;-)

On tě smích přejde, 815_0, až pochopíš, že i TY jsi Roman Tik....

Damon
01. 02. 2004
Dát tip
Plicník: to se vždycky chytneš každýho nesmyslu co ti kdokoli nadhodí? bože kam sem to vlez:-))

Romča Tik sem já! Plicníka asi sere, že je má předmětná kritika tak čtená a že vyvolala daleko plodnější diskuzi než tvoje mikroskopická tvorba... Zdenku, snad se do mne nenavážíš....

Romča Tik sem já! Plicníka asi sere, že je má předmětná kritika tak čtená a že vyvolala daleko plodnější diskuzi než tvoje mikroskopická tvorba... Zdenku, snad se do mne nenavážíš....

Damon
01. 02. 2004
Dát tip
jaký navážení se navážim do ní , ty vado to je bordel

Plicnik
01. 02. 2004
Dát tip
To byl vzkaz pro chrousta... NE pro tebe, Roman_Tiku... A k tématu se již nevyjadřuji...

Ty si Zdenek? A nejsi jinej Zdenek? Ten můj se jmenuje chroust...Ten Nomád byl dobrej Zdenku! Plicníkovi došly argumenty,nebo jsou tak drobné jako jeho próza a já jsem je nepostřehl

Damon
01. 02. 2004
Dát tip
Nomád je cestovatel časoprostorem.

Damon
01. 02. 2004
Dát tip
tak na co mu posíláte avíza revolutions?

815_0
01. 02. 2004
Dát tip
chroustjazz: Nenabízí :-) Ale - klidně může - slušnému a podloženému jednání se nebráním :-)

Andulka
31. 01. 2004
Dát tip
Sleeping beauty mame moc radi, na tu nam nesahej!

No já bych řekla, že to ani nemá cenu komentovat, SB, nebereš to vážně, že ne?

No jo, tak si jí obhajujte, až vás zabije, tak mi ale nepište! Pokálí hroby vašich předků a vy, nemajíce v sobě kousek úcty ke svým kořenům, tyto fekální zvrhlosti na mrtvých, kteří se nemohou ani bránit, ještě podporujete. Že vám nejni hamba! Ubožáci! Kdybyste věděli, jak je Zdenek citlivý chlůapec, hamba by vás fackovala. Ale vy jste všichni jen ubozí blbečci! Všichni!(kromě Zdenka...)

Andulka
31. 01. 2004
Dát tip
Muzes jit a vymazat to ze svych del? Tohle je opravdu nevkusne.

815_0
31. 01. 2004
Dát tip
Koukám, že máš Zdenka moc rád - on určitě Tebe taky. Jak sis už možná povšiml, my máme Růženku rádi a Tvoje (možná spíš vaše) sprosté, nikam nevedoucí ehm - teď mě nenapadá vhodný výraz - tady nikoho nezajímá. Tak co kdybyste vzali svoje pošramocený ega, poplácali se po ramenou, jací jste siláci a v klidu nás opustili ? Prosím :-)

řekla bych, že nejlepší bude už se k tomu nevyjadřovat, protože válka je to, co chce tenhle......nick

Hroby. Fuj.

Viď Stando! Představ si, že by někdo pokálel hrob tvého dědečka a ty bys ho ještě obhajoval! Není to nestoudnost. Lidstvo zcela jednoznačně směřuje k morální záhubě a není návratu. Kajte se hříšníci! Oheň pekelný vás smete všechny do jednoho! Já mám Růženku taky moc tád, ale Zdenka taky a jeho záklopka je v povážlivém stavu, proto za něj bojuji nyní já! Nepočítám s tím, že moje hrdinství, kamarádskou obětavost a čest oceníte, to mě radši obviníte, že mám pošramocené ego, ale to není pravda! Pošramocené ego má Růženka, jinak by ty hroby nechala na pokoji a Zdenka taky!

ježíííííš , to je krávovina ,doporučuji neřešit

Plicnik
31. 01. 2004
Dát tip
Někdo možná dává výkaly na horby našich předků, ale někteří jedinci jich mají i pár v hlavě (mám ten pocit - občas). Doporučuji spláchnout, tohle je fakt divný=těžce o ničem... (už to neni ani moc vtipný...) a krávovina je to velká...

Plicnik
31. 01. 2004
Dát tip
HROBY!!! našich předků samozřejmě...

Musil
31. 01. 2004
Dát tip
Major Terazky: Súdruzi, toto je sprostá provokácia antibjútovskich živlov!

Ano Plicníku! Naše Anežka má jednoznačně v hlavě nakáleno, jinak by nekálela na hroby našich předků a nezatěžovala Zdenkovu záklopku..

Plicnik
31. 01. 2004
Dát tip
No comment...

Tedy, přestože je tato diskuse celá jaksi pitomá, svůj plod vydala ! Plicnikův výraz HORBY - to je lahůdka !!!!!

Škoda jen, že Plicník nenapsal třeba hobby ,ale diskuse je to plodná, zajímavá, předmětná, veselá, smutná a srandovní Stando!

Plicnik
31. 01. 2004
Dát tip
Ne, slovensky to možná zní, ale asi není... přepsala jsem se jako asi každej tady... Víte co mě nejvíc s...? Že pod takovou pí......u je toho tolik napsáno... A hobby to vážně není - vlastně se vůbec divim, že se k něčemu takovýmu vyjadřuju... Možná proto, že blbosti je všude tolik, že pokud ji budu ignorovat, tak za chvíli tady nebude NIC jinýho... Prostě to, co tady "kritizuje" (prý kritiku jako literární útvar)... No comment, OK?

Plicnik
31. 01. 2004
Dát tip
jako tvůj???

Plicnik
31. 01. 2004
Dát tip
A já snad jo??? ;-)

Plicnik
31. 01. 2004
Dát tip
aha, tady je zase někdo vtipnej... :o))) Tak si přečti moji drobnou tvorbu a snad tě dostanu do obrazu KDO snad jsem...

Dero
30. 01. 2004
Dát tip
Smilstvo se píše s iotou.

815_0
30. 01. 2004
Dát tip
Co to je za zhovadělost ? Tohle rozhodně není kritika a už vůbec ne jako lit. útvar... Nesmyslné a opravdu nevkusné napadání jedné z nás - pro mě osobně nejlepší kritizátorky, co znám - to že se Růženka nebojí říct pravdu by pro alespoň trochu rozumnou bytost nemělo být podnětem k napsání takovéhot (...) Fuj, fuj, fuj a... Myslím, že tohle tady opravdu nemá co dělat :-(

Dero
30. 01. 2004
Dát tip
815_0: Šetři slova - k ničemu to bohužel nepovede.

815_0
30. 01. 2004
Dát tip
Neboj - bude - doufám - pomóóóc :-)

Miroslawek
30. 01. 2004
Dát tip
Já určitě nebudu, vůči mým textům mám ohledně oné kritičnosti spíš opačný pocit. Napadání jsem nezaznamenal, asi by to chtělo nějaký příklad. Ovšem "krvesmylstvo" je vskutku tak krvesmilné, že začnám pochybovat o smyslu všeho...

anonym3
30. 01. 2004
Dát tip
815_0: Křič, řvi a hulákej ... třeba to k něčemu bude. Dero

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru