Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Motýlí iluze

31. 01. 2004
3
0
1516
Autor
AngelHeaded

Potkal jsem jednou na stopu motýla... Křídly kmital, v mojich myšlenkách lítal...

Na dálnici usedl motýl,
tělo má teplé od vánku,
proč tu jen sedí,
křídly kmitá,
aha, on jen ulétl do spánku,
žije, vždyť se hýbá,
myšlenka vžitá.

 

Na dálnici ulehl motýl,
tělo má chladné bez spánku,
s vánkem tu lítá,
myšlenka vžitá,
když křídly kmitá,
že snad, ještě, vzlétne, odletí,
až kam se vzdušným vírem,
dál mlčí, nemá ponětí.


Robinia
25. 05. 2004
Dát tip
Bílý motýl sek sebou o asfalt... Tip

Bessie
31. 01. 2004
Dát tip
myšlenka vžitá mi tam nesedí... nevím proč.. s vánkem tu lítá... je takové . jemné na začátku (vánek) a to lítat je naopak takové všední.. trošku divně pak vypadá to kombinace.. křídlama - je k motýlovi takové neohrabané, víc by mu slušelo "křídly".. Ten úplný konec je hezký, i myšlenka. možná by to zasloužilo ještě trochu si s tím motýlem pohrát..

AngelHeaded
31. 01. 2004
Dát tip
ty "pokusy" tam jsou nezáměrné - má to být lehké - nechtěl jsem to svazovat rýmem ...

Jolina
31. 01. 2004
Dát tip
Zdá se mi to rochu nedotažený do konce, myšlenka je moc rozlitá v celé básni, není to ucelený:)

Cadbury
31. 01. 2004
Dát tip
Mě se to líbí... Jen si nemůžu pomoct,ale ten smailík v tom prologu, já vím,že je to hloupost,prostě mi tam nějak vadí... Ale dílo se mi moc líbí.

AngelHeaded
31. 01. 2004
Dát tip
fakt si myslím, že to tam sedí tak jak má. Myšlenka - jak je pojatá - je vhodně zpracovaná. Už jsem tu báseň jednou uceloval - nyní s tím už nic neudělám (nechci). Tak to vidím, takové to bylo i mé myšlenky.

AngelHeaded
31. 01. 2004
Dát tip
Mně se taky líbí a jeden kamarád sice nemá rád moji poezii, ale tuhle miluje. Mrknu na prolog...

Cadbury
31. 01. 2004
Dát tip
Nemusel jsi ho mazat...omlouvám se,ale teď bych tam zase dala v mých myšlenkách... Ale tohle se vůbec netýká díla.

AngelHeaded
31. 01. 2004
Dát tip
je lehká.... :-) někdy mi je zle z těch "těžkých" ... vždyť báseň není slohová práce (esej, úvaha, ...). Nemusí řešit a analyzovat.

Dash_707
31. 01. 2004
Dát tip
:o)) fajn

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru