Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Srdeční praní

31. 01. 2004
5
0
1318
Autor
Cadbury

Představuji si ženy, jak perou u potoka.Každá máchá bílé prádlo,mužovu košili a  poté to suší na slunci,na trávě.
Ale jedna ne.Ta,co je úplně vzadu.Usmívá se a máchá moje srdce.Pořád se jí zdá,že je špinavé,tak vezme valchu a  drhne ho na ní.Pak ho ždímá.Celou dobu se usmívá,ale když práci dodělá,podívá se na to ohyzdné srdce ve svých dlaních,zamračí se a vší silou ho hodí přes potok.Opět se usměje,vezme své ostatní prádlo,doběhne děvčata a  všechny odcházejí domů.

A to moje srdce tam leží a  leží a  leží…

 

 

 

***

 

 

Představuji si ženy u potoka, jak perou prádlo.Ale jedna ne,ta úplně vzadu.Ta máchá moje srdce a  usmívá se přitom.Drhne ho na valše,mydlí,máchá v ledové vodě.Dává si s tím práci až si nevšimne,že ostatní ženy odchází.Když je spatří,lekne se,rychle hodí moje srdce do košíku k ostatnímu prádlu a  utíká za nimi.

 

Snad to s ním není tolik zlé…

 

 

***

 

 

Představuji si ženy u potoka,perou prádlo.Každá máchá všechno,co se za týden v chalupě nějak ušpinilo.Povídají si,smějí se.Najednou jedna z nich,ta úplně vzadu,vykřikne a uskočí od svého košíku.Všechny ženy se zvednou a běží k ní.Když nahlédnou do jejího prádla,tak se zděsí.Na dně koše leželo moje srdce.Všechny se ho štítily dotknout,tak bylo odpudivé.Když se vzpamatovala ta nejotrlejší,vzala do rukou koš a  prudkým pohybem srdce vyklopila do potoka.Po chvíli se všechny vzpamatovaly a  už zas vyprávěly a  chichotaly se.

 

Na dně potoka je zima.
Zvláštní!

Pisces
27. 10. 2004
Dát tip
Teda, to je až zarážející... a dobré. Zvláštní dílko... T***

teya_gara
08. 10. 2004
Dát tip
brrr představa (doslovná) drhnutí srdce na valše.....:)) ale líbí se mi to,moc dobře to znám

Tak to na mne velmi silně zapůsobilo. Líbí! *

yoyo
31. 01. 2004
Dát tip
tak to se mi moc líbí... Trošičku mi to připomíná styl francouzského nového románu.... tip

Elyn
31. 01. 2004
Dát tip
:) zvláštní je to... ruší mě ty mezery, které nejsou vynechané za čárkou... ale jinak líbí...

Dero
31. 01. 2004
Dát tip
Je to zvláštní ...

Dash_707
31. 01. 2004
Dát tip
Fajn, Líbí !! :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru