Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Světlo a temnota

01. 02. 2004
2
0
1185

Přišla tma, temnota zahalila mou tvář a šedý stín se usídlil na mém srdci.

Najednou zdá se mi, že je všechno ztracené.

 

Tiše, téměř nečekaně přistoupil ke mně oblak světla, dal mi zase naději.

Řekl, že když dnes je temná noc, zítra zase slunce vyjít musí.

 

Světlo a temnota. Jako dvě sestry jsou, co s námi učiní je však zcela odlišné.

 

Naděje není ve vzduchu, vodě, lesích, ale jen v nás samotných a pokud nechceme hledat světlo, sami se ztratíme v temnotě.


Melian
04. 04. 2005
Dát tip
TIP

Stařec
04. 06. 2004
Dát tip
Já si myslím, že je to velmi krásná myšlenka a že se autorka snažila něco sdělit. Ono sdělit poselství není lehké. Navíc toto je rané dílo. Pamatuji si na své začátky, kdy jsem taky začínal se známými myšlenkami, protože jsem ty myšlenky prožíval. Proto mi nevadí tak moc, že je tato myšlenka starší než já. Nevím, jak jsi stará, Calwen, ale předpokládám, že jsi k té myšlence došla sama, jsi na ni hrdá, ale teď už asi víš, že k této myšlence dojde každý člověk, děvenko, každý si ji prožije.

sleeping_beauty: Jak myslíš, je jen na tobě jak přijmeš "konstruktivní kritiku ty.

Dobře, uznávám, měla jsem napsat oslovení. Stačí?

sleeping_beauty: :)))) řekla jsem ti to slušně krásko, tak se uklidni!!!

Bylo to na tebe jeonom na tebe.

Pokud tě z té barvy pálí oči, splnila účel. Nic ve zlém, jen mi dost vadí tvoje "občasné" kritiky. Když nadáváš lidem, kteří něco dokázali nebo hezky napsali a ty jim to bez přemýšlení v chvíli zničíš jednou kritikou. Možná bys občas měla začít myslet sama nad sebou a nad tím, co chtěl básník svým dílem vyjádřit než začneš odsuzovat.

Rowenna
02. 02. 2004
Dát tip
No, tohle opravdu jako poezie příliš nepůsobí. Myšlenka hezká, i když asi notoricky známá.

Notreal
01. 02. 2004
Dát tip
....uh...myšlenka je vskutku...mizerná spíše bych to viděl jako nějaké tvé moudro a ne jako báseň epickou

Dero
01. 02. 2004
Dát tip
No ... a ? :o)

Asi to, ze modrá je barva klidu, ticha, moudra a vědění. Vždycky mě dokáže nabít pozitivní energií.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru