Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pozdě k ránu

01. 02. 2004
13
1
4741
Autor
Earl_Grey

Tváří v tvář noci... Pan Hlaváček snad promine ten název, leč se mi k tomu docela hodil. :-(

Nad dopitým sudem

v hávu temně rudém

ve slavnostní melancholii.

 

Vznesen nad osudem,

nevnímaným pudem

poslední svou číši dopiji.

 

Nad tím prázdným sudem

rozjímati budem

ještě chvíli, ještě chviličku.

 

Jenom pro ten pocit:

Králem tiché noci

stanu sám. Jen s tebou měsíčku.

 

 

P.S. A pak dřív než začne ranní rej,

        uvařím si doma Earl Grey! :-))


 

 


1 názor

chuan
04. 09. 2018
Dát tip
zda sa mi to nejake povedome

Earl_Grey
26. 06. 2006
Dát tip
Děkuju. :-)

assez
26. 06. 2006
Dát tip
ten konec je good :-)

Laura_L
19. 02. 2006
Dát tip
jo ten earl grey na konci je nejlepší:)

Earl_Grey
26. 03. 2005
Dát tip
Dík :-)

etna
25. 03. 2005
Dát tip
Moc pěkný! Je mi to dost blízký a navíc tenhle čaj má svý jistý kouzlo:)T

Šákos
17. 02. 2005
Dát tip
p.s. mě dostalo;-) t.

Lotoska
08. 12. 2004
Dát tip
Taky bývám čajová....:-)*

Kashmir
03. 11. 2004
Dát tip
nevím co napsat moc hezký ale bez tipu

oook je vděčný kritik :))

Earl_Grey
18. 06. 2004
Dát tip
oook: Děkuju. :-)

oook
17. 06. 2004
Dát tip
Me se to libi uz jenom proto ze mam tak rad cerny caj (i kdyz standartne piju Pickwick:). Asi bych mel zmenit znacku... Mas tipa

Arien
23. 05. 2004
Dát tip
takové frškovité, jaks psal někde ve svém infu, ale docela překvapivě docela dobré, tipuji

Aleya
23. 05. 2004
Dát tip
"Trápení a spousty denních strastí, já i ty ve víně utápíš V pozdních hodinách hlas ti náhle umlká a štěstí zdá se nadosah či blíž." z Jesus Christ Superstar Tohle mi to připomnělo, ale pravda chyběl tam ten roztomilý konec:). A za něj a vůbec za celou básničku s dobrými rými a skvělou atmosférou dávám tip*.

Earl_Grey
23. 05. 2004
Dát tip
Aleya: Aha. Hm, měl bych víc kulturně žít. Pak se mi občas stane, že mi někdo říká, že: "tohle je úplně jako..." a já o tom nevím. Taky jsem často pak nařknut z neoriginality. :-)) V tomto případě mě velice těší to konkrétní srovnání... Asi zpychnu. :-)))) No, každopádně děkuju. P.S. Děkuju všem. ;-)

chuan
21. 05. 2004
Dát tip
krasa +

Beketamon
25. 04. 2004
Dát tip
Joj, vskutku...velmi interesantní........

johanne
16. 04. 2004
Dát tip
docela se mi líbí první sloka, jinak už moc ne

Earl_Grey
15. 04. 2004
Dát tip
Rhett: Tak to jsme si asi nerozumněli. :-) Já mám Hlaváčka taky rád. Ale tohle nemělo bejt v jeho stylu, akorát se mi k tomu hodil nejlíp zrovna tenhle název, nic jinýho už mi tam pak tak dobře nesedlo. Ale dík za kritiku. :-)

Rhett
14. 04. 2004
Dát tip
Hledal jsem u Tebe nějaký text, za který bych mohl dát tip, abych tak mohl aspoň trošku splatit dluh za pěkné hodnocení mých textů, ale stále nemůžu najít ten pravý. Doufám, že se zde časem nějaký objeví. Tak jsem si řekl, že napíši kritiku aspoň k tomuto textu - hlaváčkovskému. K.H. je totiž můj obrovský vzor (i když to asi ze zveřejněných textů nelze poznat) a mám ho rád. A sbírka Pozdě k ránu - dokonalost sama. Snažím se Tvou báseň nějak srovnat s mně tak známým vzorem, ale prostě to nejde. Je tam jistá melancholie a tajemno, tak typické pro K.H., ale co rýmy? Co hudba slov? Lehké přelety nad verši, jemné dotýkání se reality? To mi chybí. A také bych asi nepoužil zdrobnělin, zní to opravdu ... Ale základ tu je. Ještě jednou díky.

Earl_Grey
24. 02. 2004
Dát tip
Nenapdlo a nedokážu si to pořádně představit. Ale každopádně ti fakt děkuju. Kdyžtak mi hoď akordy a já si tozkusim doma zahrát na kytaru. :-)

davam tip za chlast :)

tady ho mas

DradoWoka je Sqadřin ímejl, kterážto je ten utajovaný kroh...

Kruh...dneska jsem samý překlep. Tak si to pořád čtu do kola a z ten měsíček mi tam čím dál víc nesedí....ale to už je asi autosugesce.

Sq´adrina
05. 02. 2004
Dát tip
Sara - ty me tady normalne parodujes!!! Pokud odhlidnu od faktu, ze je to parodie zdarila, tak jsem se teda pekne namichla. A proc mu teda sakris rikate Cizku? Ma to co delat s tim ptakem?!

Dostala jsem avízo, že bych se tu měla objevit. To jsem teda ale ještě netušila, že tady potkám i angry young woman :)) Sqadri, to máš za to, jak jsi posledně parodovala mne! Tak! Máš to a breč!

Earl_Grey
05. 02. 2004
Dát tip
To Sarah, Sq'adrina: Doufám, že s ptákem to nic společnýho nemá. Podívej se na můj profil autora, na mé bydliště a zjistíš, proč mi Dalamar říká Čížku... Mimochodem vsadil bych se, že to má z jiných nejmenovaných kruhů!

Sq´adrina
05. 02. 2004
Dát tip
Ciao!! To Sarah - nasla jsem trhlinu v tve parodii: Ja totiz nerikam Ciao Bella, ale jeno Ciao! Ciao Bella je leda tak nazev nejake levicove pisne. A rozhodne bych nerekla -neb- To Earl - Smaaarja, ja nevim. Proc proste nekdo nekomu rika Cizku? Ja se na to Sary ptam v kazdym mejlu. Ja vetsinou rikam -broucku-....

Ciao bella! Zřeknu se kritiky, neb nebylo by to hezké. Jak tak vidím, spíš než na vaši poezii, jsem zvědavá na vás, pane autore :-) Něco jsem o vás zaslechla ve velmi utajovaných kruzích, které si nepřejí být zmiňovány. Byly to vesměs pomluvy toho nejhoršího řádu, jako že jste skvělý. No uznejte - hnus! Doufám, že se někdy domluvíme na Pokec. DratdoWoka@seznam.cz PS: Proč " Čížku"?

Earl_Grey
03. 02. 2004
Dát tip
Uznávám, že ten měsíček je mírně infantilní... Trochu násilnej. :-(

Dalamar
03. 02. 2004
Dát tip
Hoj Čížku :oD

Miroslawek
02. 02. 2004
Dát tip
příliš mnoho vytěženého... rytmu, rýmovaných slov, slovních spojení... tím se vytrácí individualita, přínos, skutečně vlastní nápad... to co bych mohl ocenit... zbývá mi jen tvůj pocit, který hodnotit mi nepřísluší.... snad jen, že takto podán pak nutně působí mělce, ač v reálu je tomu jistě jinak.

Earl_Grey
02. 02. 2004
Dát tip
Díky všem a speciálně Mirosláwkovi za jeho názor. ;-)

Pane, máte nečekaný talent....dokonce i na poezii... ;))

Earl_Grey
01. 02. 2004
Dát tip
Kuju. :-)

sunnyangel
01. 02. 2004
Dát tip
zboznuju caj Earl grey

Dero
01. 02. 2004
Dát tip
:o) Milé, fajn ... :o)

Abyss
01. 02. 2004
Dát tip
:)) ( a stejne ses dobrej :) ..)

dismorphia
01. 02. 2004
Dát tip
Mně se líbí... a to nemá nic společného s tím, že mám ráda Earl grey:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru