Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podivný tvor

04. 02. 2004
0
0
4478
Autor
pozorovatel

 

Podivný tvor

 

Viděl jsem tvora velmi podivného. Pohyboval se nemotorně - div, že se udržel na tenkých nohách. Nebyl rychlý ani obratný. Svalstvo neměl nijak vyvinuté. A když se rozeběhl, připomínal starou ještěrku. Jeho pohyby ve mně vzbuzovaly smích.

Divil jsem se, že takový tvor může vůbec žít. Jaké překvapení však pro mne bylo, když jsem se kolem sebe rozhlédl a viděl tisíce, milióny podobných bytostí. Živočich, který byl složen z nejohavnějších a nejnedokonalejších částí, vládl světu.

Došlo mi, že tento zvířecí druh může přežít pouze v případě, že bude na vrcholu potravního řetězce - žít na úkor druhých.

Jako jediný živý tvor zatoužil vládnout a proto toho i dosáhl. Vládce, jenž je podivnou směsicí svých poddaných. Omyl přírody se stal její prodlouženou rukou a zároveň úhlavním nepřítelem.

 

Zatoužil jsem být jimi.


Přeno
31. 10. 2004
Dát tip
No čet sem kategorii nezařaditelné, páč do povídek se mi nechtělo. Ale napravím to... :)

Přeno
30. 10. 2004
Dát tip
A jé, já myslel že to bude něco hravýho a vono se z toho vyklubalo, co se vyklubalo. Ale jako úvod k něčemu (sérii povídek?) by to šlo.

pozorovatel
30. 10. 2004
Dát tip
A jé, že zrovna čteš ty nejméně úspěšné...:)) Mně se tohle hrozně líbí, protože mi ještě nikdo nedal tip. Jako úvod k sérii povídek to nepoužiju. Dík!

sk8ergirl
25. 08. 2004
Dát tip
"Došlo mi, že tento zvířecí druh může přežít pouze v případě, že bude na vrcholu potravního řetězce - žít na úkor druhých." - to už mi došlo dávno, a tak se snažím žít na úkor jiných živýc bytostí co nejmíň, aspoň co zmůžu... ...nevím, kdybych si mohla vybrat, asi bych nechtěla být člověkem... ale když už si vybrat nemůžu, tak se na nás aspoň snažím hledat to krásný :o)

pozorovatel
25. 08. 2004
Dát tip
Mně se taky lidi líběj. Kopulovat se zvířatama se mi moc nechce.

Kateee
26. 04. 2004
Dát tip
pravda a proto na zvracení... náhlý vhled do absolutní reality - pravdy...

Desiré
09. 03. 2004
Dát tip
Napadlo mě k tomu jediné a řekla, bych že i velmi trefné slovo: Pravdivé. :) Jen doufám, že jsi ve skrytu duše nepsal o lidech ... Ale jo, já vím ... :)

Skip
26. 02. 2004
Dát tip
Hele, ten kdo pozoruje, to je jako nějaké zvíře nebo tak něco? Protože to by byl docela zajímavý pohled na nás lidi.

pozorovatel
26. 02. 2004
Dát tip
Právě to mě na celý myšlence lákalo. Že je to jen pozorovatel, který není nikdo a který má nadhled. Chtělo by to ale ještě rozepsat. Díky!!

Mishulda
08. 02. 2004
Dát tip
Chem... Ale dobrý:)

pozorovatel
08. 02. 2004
Dát tip
Chem?

Mishulda
08. 02. 2004
Dát tip
Chem! :))

pozorovatel
08. 02. 2004
Dát tip
Citoslovce?

pozorovatel
08. 02. 2004
Dát tip
Chemie? Chemoterapie? Chemopetrol? Chemisorpce? Chemlon? Chemosterilizace?

Mishulda
08. 02. 2004
Dát tip
Něco jako hm.....:))

pozorovatel
08. 02. 2004
Dát tip
Tak jo:) A co ti přijde teda dobrý?:)

Mishulda
08. 02. 2004
Dát tip
Ta poslední věta:) Toužíš po něčem, co máš...pokud jsem to správně pochopila:))

pozorovatel
08. 02. 2004
Dát tip
Zaměřně jsem ani jednou nepoužil slovo člověk. Pokoušim se tu o nadhled. Vlastně tu nejsem ničím, možná jen tím pozorovatelem. Poslední větou se to snažím jaksi zpříjemnit. A co ti naopak přijde špatný?:)

Mishulda
08. 02. 2004
Dát tip
Nemohu říct, že by něco bylo vyloženě špatně... jen mě to asi nevzalo tak, jak by mělo...........:))

pozorovatel
08. 02. 2004
Dát tip
A to je právě špatně, hodně špatně. Pak je i ta úvaha špatná.:) Měl jsem si s tím víc pohrát.

Mishulda
08. 02. 2004
Dát tip
Pohrát, ale příliš nezměnit!!! Až to bude, tak mi dej avi... Pá!!!!!!!!!!!!

pozorovatel
08. 02. 2004
Dát tip
Tak za rok:)

o člověku to asi nebude.. že by válka s mloky ?)

pozorovatel
04. 02. 2004
Dát tip
...nebo chtění vládnutí...8-))) Asi tě moc nechápu 8-(

StvN
02. 02. 2004
Dát tip
Vzláštní úvaha. Nepřináší nic nového a řekl bych, že je skoro až odfláknutá. Nechci být drzý.

Plicnik
02. 02. 2004
Dát tip
Ale ty tim tvorem jsi taky, člověče... vlastně bysme se tim neměli chlubit:-)

pozorovatel
02. 02. 2004
Dát tip
StvN, nejsi drzý. Jednou večer jsem jí napsal a potom jsem už nebyl schopnej na ní nic změnit. Proto jsem jí sem fláknul. Potřeboval jsem jen něco vědět. Mně trvá hrozně dlouho, než získám potřebný nadhled a tímhle si to zjednodušuju. Díky! Plicnik, a jsem jím rád(viz. poslední věta)

Plicnik
02. 02. 2004
Dát tip
protože ničím jiným nejsi a pro tento život nebudeš, takže je to to nejlepší řešení... :-) ovšem to nic nemění na tom, co jsem napsala výše... :-/

pozorovatel
02. 02. 2004
Dát tip
Já nic měnit nechtěl.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru