Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

moudrost

07. 08. 2000
2
0
2659
Autor
kopčem

malá rekapitulace

když mi byly tři, byl jsem střed vesmíru. v šesti po první rvačce o chlapské ideály jsem si nebyl tak jist. v desíti mi vtloukali do hlavy abych byl k něčemu dobrej snad každý pochopí můj zmatek, co jsem měl v hlavě. střed vesmíru teda asi nejsem, ale mám být hodný, aby na mě bylo hodno.....!?! ve čtrnácti jsem se začal snažit zavděčovat. prý to jinak nejde. buď nejlepší, snaž se, vydrž, uč se, budeš moudrý... Ano! vlastně těch třicet let hledám moudrost. Přiznávám, že marně... asi to vzdám. (a právě v tuto chvíli se autor začal podivně usmívat, když zjistil, že se mnohem lépe žije, když sám sebe přestane brát tak vážně)
Katerina
09. 01. 2001
Dát tip
moudrost je nebrat se prilis vazne

Merle
09. 01. 2001
Dát tip
ba-katřina-ba :-)

Sarken
15. 08. 2000
Dát tip
právě jsi jí našel, gratuluju!!!!!!!!!!!!!!

Merle
14. 08. 2000
Dát tip
Klárka: já toho moc nečetl, ale myslím, že moudrost je vůbec o rovnováze mezi věcmi kopčem: humor a tolerance mi přijde spíš jako způsob, jak takový rovnováhy dosáhnout (tím překonávat to horší nadělení)

Anonym
14. 08. 2000
Dát tip
merle: ba ne, a ne, zane seš si srdéček pokud myslíš jen na sebe zjistěj všichni že to zebe budeš pro ně blbeček...:))) teda, jako že podle mě je humor a tolerance způsob se otevřít a naladit na vawes ostatních, trochu souznít, něco si z toho vzít, tím obohatit svoji osobnost.

Klárka
11. 08. 2000
Dát tip
:-) To nevím, možná. V jedný docela hezký knížce jsem četla krom jiného také takovou věc... že "moudrost je rovnováha citu a rozumu"

kopčem
11. 08. 2000
Dát tip
já myslim, že to je smysl pro humor a slušnost.

kopčem
10. 08. 2000
Dát tip
myslíš, že to stihnem do další třicky?

Merle
09. 08. 2000
Dát tip
Klárka: proč čekat do třicítky? BTW: myslím, že už je pozdě... ne že bych ji našel, ale začal jsem moc moc brzo

Mahoney
08. 08. 2000
Dát tip
přesně tak - TiP (jen mi trvalo o deset let méně, zkrátka od každého údaje si odečti deset let :-)) a s tím hledáním moudrosti - nedohoníš ji, musí přijít sama, ale za nepřijde tak úplně sama, musíš ji trochu pošťouchnout čili nalákat...

Merle
08. 08. 2000
Dát tip
přesně tak

Klárka
08. 08. 2000
Dát tip
ech, vy dva mladíci, nepřeskakujte a jen pěkně do tý třicítky hledejte moudrost Kopčem: To prožijem za život víckrát, doufám...

Klárka
08. 08. 2000
Dát tip
:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru