Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odpustíte?

10. 02. 2004
1
0
2857
Autor
linka

Odpustíte?

Odpustíte, vy všichni, jimž jsem ublížila?

Nikdy jsem po cizím smutku nebažila...

Odpustíte, že jsem blbě žila?
linka
09. 04. 2004
Dát tip
já, nekrolog, ano, vím. a vím, že sebe nenapravím. já se neloučím, já tu eště budu, ačkoli mě leckdo má jenom za pobudu kouknu se pesimisto tedy i k tobě a dám ti vědět, že nejsem v hrobě! :-)

linka
09. 04. 2004
Dát tip
já, nekrolog, ano, vím. a vím, že sebe nenapravím. já se neloučím, já tu eště budu, ačkoli mě leckdo má jenom za pobudu kouknu se pesimisto tedy i k tobě a dám ti vědět, že nejsem v hrobě! :-)

linka
09. 04. 2004
Dát tip
sory, sem živá, ale asi vidim dvojmo? nebo sem to vážně poslala dvakrát?!?

blázen
16. 02. 2004
Dát tip
Pěkná zkratka, ale zní to trochu jak vlastní nekrolog

Bezinka
13. 02. 2004
Dát tip
...píšu dost pesimisticky.... ale tohle je jako dopis na rozloučenou.... není třeba opravit sebe, ale vědět, že život je houpačka.... takže vzhůru....

linka
13. 02. 2004
Dát tip
ou jé...kategorii opravim, sebe asi ne...děkuji všem pa

Bebitka
12. 02. 2004
Dát tip
patetický bláboly neodpouštím, sorry

Miroslawek
10. 02. 2004
Dát tip
Literárně kritický příspěvek jak víno... čím starší tím... cože?

Vinki
10. 02. 2004
Dát tip
asi ne, protoze tohle je indispozicni...

drfaust
10. 02. 2004
Dát tip
Taky se mi to nějak na literární kritiku nepozdává:) ...ale odpouštím:)

Cheeky
10. 02. 2004
Dát tip
hodně dobrý... je zajímavý jak se v tak málo slovech dá vyjádřit tak moc... t*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru