Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lost In Les

04. 06. 1999
0
0
908

Já sešel z cesty všedního dne a začal bloudit v lese lásky o samotě pláču u každého stromu stále slyším krutá slova hromu Zvenčí mírumilovný háj zevnitř nevyzpytatelný prales každé klopýtnutí o zrádný pařez bezohledně hloubí na mé srdce zářez Krvavým krokem se snažím kráčet dál znovu hledám bezpečnou cestu však každá myšlenka mne nese a opět topí v tomto lese Už smířil jsem se ztracen zůstávám na místě stát dalším smutným stromem jsem a sám se stávám tím lesem V.V.V.
Joe
10. 09. 1999
Dát tip
Fakt dobrý metafory. Merle má pravdu. Dobrý, VVV.

Merle
07. 06. 1999
Dát tip
Zkoušel jsem to logicky rozebrat a roztrhat na kousíčky, ale musím uznat, že tu přeci jenom je jistá logika. Pokud člověk vstoupí do lásky a je zklamán, z venku to většinou není vidět (vidět je to hezký) a tak dál přispívá k lesnímu mýtu...

BlackG
07. 06. 1999
Dát tip
uteceme proto z lesa? nebo budeme parezem? vyberte si, tot volba!

Print
04. 06. 1999
Dát tip
Stáváš se lesem? Stáváš se stromem? Umřeš aspoň ve stoje, což každý taky nesvede!:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru