Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Drůbeží vlak

15. 02. 2004
7
0
6102

Jíst se musí

Nemáte-li výrazného strachu, povím Vám pohádku o drůbežím vlaku,

poslouchejte to bedlivě, jak drůbež česká chytrá je,

dejte si kořalky loka, začíná první sloka..

 

Tupá tlupa kachen hledala potravu vlakem,

nenašla ani zrno, hlad měla jako Brno.

Housera Kejhala napadlo, použít k dopravě letadlo.

Kde se u kachen houser vzal? Toť hloupá otázka ve smíšeném drůbežím vlaku ...jedeme dál!

Protože je pohádka uprostřed tragická, povím vám jen konec, což je věc praktická.

Nakonec jsme si všichni dobře pochutnali – na kachnách, husičkách, slepicích i houseru Kejhalovi.
leenai
28. 09. 2004
Dát tip
Hehe... takto se bavit o mně přede mnou, máte odvahu pánové... :) Petře... Neznáš?! POZNÁŠ.... :))) Tak pa, omlouvám se za všechna příkoří, Stoji...

Petr_Pan
28. 09. 2004
Dát tip
Leenai> Se stydím + těším :-)) Asi to už rozpustíme - mějte se oba fajnky a třeba zase někdy jindy někde jinde :-)

Petr_Pan
27. 09. 2004
Dát tip
Stoj> Ale já Leenai v podstatě vůbec neznám - kdyby někdy třeba došlo k tomu, že bych ji poznal a začal bych, určitě si na to prostředníka brát nebudu - to se neboj :-))

Ne hele v klidu...rad sem pomoh Peto, ale...jestli tu Leenai milujes, tak ji to normalne rekni a neber si k tomu prostrednika ne? :-))

Petr_Pan
25. 09. 2004
Dát tip
Stoj_Rozkrocny> Věřím, že to na toaletu doběhneš :-))

leenai
25. 09. 2004
Dát tip
Stoj: máš toaleťák? Já ti dyžtak pučim, ceš? :)))

Nechte měěěěěě uuužžž :-))))

Petr_Pan
25. 09. 2004
Dát tip
Stoj> No - hele - já se omlouvám, že bylo Tvoje dílko zneužito pro tajné operace klubu ale odškodnění nečekej - měj se dobře a já už odsud mizím :-) ( dík za azil )

Ja uz se z vas poseru :-)))

Petr_Pan
22. 09. 2004
Dát tip
Taky jsme rádi, že Tě máme zpátky a la la la la la - nikdo si ničeho nevšiml - neboj :-))

leenai
20. 09. 2004
Dát tip
Vždyť vím, jen je mi z toho trošku šoufl trapno... :) Omluvte mne nezkušeného ušáka... :))) Jestli je to možné... :)) :) Ježiš sem tak ráda, že su zase zpět... :))) (myslim jako v čechách a na písmákovi)

Petr_Pan
18. 09. 2004
Dát tip
Stoj> Fuj - pavouci - nesnáším pavouky...:-) Leenai> Ale notak - vždyť víš, že to myslím dobře a hlavně, že se nezlobím - ňuf ňuf - hm? :-)

leenai
10. 09. 2004
Dát tip
sorry sorry sorry ja uz radsi budu navzdy mlcet... :(

Ty si nic spatnyho prece neudelala, klidne si me hazej kam chces :o) Ja nevim co furt mele ten divnej pavouk pan petr pan

Petr_Pan
05. 09. 2004
Dát tip
avi jen Leenai> PPP není klub s tvorbou pro děti jako spíš o dětech. Tvorba pro děti (= pohádky a říkačky) jsou tady také v jednom klubíku - myslím že Písmáci dětem ( stejně jako kategorie? ) se jmenuje... Vyřazuji z klubu Dílko nelíbí

Prosim vas, muzu taky neco já? Ja sem tohle dilo do zadnyho vaseho priblyho klubu nedal, nechapu co tady resite porad za kokotiny :-)) Jenom me rozesmivate. Petr Pan: Milí Péťo, napíšu ti pohadku na dobrou noc, ale ted jsi du dat kuře.

oprava: priblblyho

Petr_Pan
05. 09. 2004
Dát tip
Ty ne - Leenai jo - ale - nesnažím se věřit, že bys to chtěl nějak luštit a hlavně nemám náladu Ti to vysvětlovat - je to zbytečný. Tímhle se Ti jen omlouvám za zbytečný slova, co tady padla pod Tvym dílkem. Měj se fajn, nezlob se a na opravu kašli...:-) ( taky dělám překlepů až hrůza :-))

johanne
30. 08. 2004
Dát tip
ehm, taková průměrná věc... do klubu se nehodí, někdo povolaný by to mohl vyhodit :o)

johanne: Ja bych to schuti udelal, ale nevim jak, ty nadhero :-)

johanne
30. 08. 2004
Dát tip
drahý autore, tobě byl směřován jen první řádek mých slov :o)

Mila draha, tobe byl smerovan cely radek :o)

johanne
30. 08. 2004
Dát tip
hlavně že jsme si to ujasnili, což 8)?

No mě to jasný je, nevim jestli tobě :o)

johanne
30. 08. 2004
Dát tip
ehm... tak už bez komentáře, jinak tu budem do večera

Dobre, ale poslední slovo mam já :-)

Prossim vas ja sem nic do klubu nedal

chudáci drůbež.... :-)) t

Tak to proste je :-//

Bud v klidu Beatrice :-))

leenai
26. 08. 2004
Dát tip
já ti to hodim do jednoho klubu, ju? :)

sk8ergirl
09. 07. 2004
Dát tip
No, jíst se sice musí, ale nemusej to bejt zvířata :-)

Seregil
01. 07. 2004
Dát tip
... Ježiš... supr.... tip a klub sekce Vážnosti...

navážeč
23. 06. 2004
Dát tip
Zdroj: http://www.radio.cz/cz/zpravy/27001 Takže nemusí.

Nechapu....definici...nechapu

Jo uz chpau


katugiro
15. 02. 2004
Dát tip
nepsal jsem k tomuhle autorovi už někdy, že jsem z toho poněkud vedle? nebo je vedle autor? :)

Danfi
15. 02. 2004
Dát tip
:)))) jíst se musí...;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru