Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dva šálky cappuccina a hodina ticha

15. 02. 2004
2
0
2277

Dva šálky cappuccina před nimi stojí,
v té chvíli rozmluvy je nic nerozpojí.
Ústa mlčí a přece si povídají
slova jsou zbytečná, jeden pohled stačí.

Dva mladíci, hrající šachy
trousí vtípky na adresu těch dvou.
Nevnímají,
jeden druhého pozorují.
Duše jsou spojené,
i když nic neříkají.

Eva_S
03. 01. 2006
Dát tip
toto mě trochu míjí....

Wlck
24. 06. 2005
Dát tip
Nuda,absolutní alkoholická nuda...

celer
30. 05. 2005
Dát tip
...Něco mi to říká:)..

Petr_Pan
05. 03. 2004
Dát tip
Dík za avi :-) No - ta slovesa na koncích řádků to furt házej an lacinou rýmovačku, ale - protože to MÁ být určitě nerýmované a ty rýmované náznaky jsou tam jen náhodou, pak - tohle se mi o poznání lépe čte a víc líbí :-) Jo - na TIP to určitě bude :-) TIP

Kareel
04. 03. 2004
Dát tip
Pochvala, ale na tip to není. Příliš mnoho otázek: koho nerozpojí, kdo povídá, kdo nevnímá, kdo neříká? Já už jsem takový nedovtipný.

Takže přátelé, opravená verze.

Danfi
03. 03. 2004
Dát tip
dva mladící, na adresu těch dvou, druhého... - moc dvojek je tam...

Kareel
28. 02. 2004
Dát tip
Mám dojem, že téhle básni vyloženě vadí rýmy. Co třeba zkusit to ještě jednou a bez nich? Někdy má smysl vstoupit dvakrát (i vícekrát) do téže řeky.

Petr_Pan
26. 02. 2004
Dát tip
Pěkná myšlenka, nepěkně vyjádřena - není z toho cítit ta hloubka - ale - vím, že by to určitě šlo ;-) Škoda...

Aleya
24. 02. 2004
Dát tip
zpracování se mi moc nelíbí, ale název a myšlenka je pěkná...škoda...

Mně se taky nelíbí, ale co už...

romale
23. 02. 2004
Dát tip
Kdyby! Na tom nesejde. Sedíš a chlastáš a připadáš si vypatlaný. Ale vůbec se neptáš na to, jestli to tak vůbec chceš. Co mi není rovno, potom je mi hovno. A já si myslím, že to je povedené. Vždycky je nejlepší něco napsat. Taky píšu sračky, ale jsem rád, že je píšu. Tak chlastej a piš - a když už nebudeš chlastat, tak aspoň piš. Piš o tom jak to vidíš. A do hajzlu, připadám si jak retardovaný řečník na tribuně...

romale
22. 02. 2004
Dát tip
To bych do Tebe tedy neřekl. Věděl jsem, že v Tobě něco je. No vidíš - a já už jsem takový pocit nelidsky dlouho nezažil. No, a tak už mi zbývá se jen smát. Ale fakt dobré, jen tak dál. Tak tedy, pročež, tudíž - typánek.

Mám ovšem dojem, že je ve mně jen hovno, vůbec se mi to nelíbí, kdybych to měl napsat znovu, tak to napíšu úplně jináč, ale co už.

katugiro
16. 02. 2004
Dát tip
obvyklé je cappuccino, nicméně například němci opravdu užívají i cappuchino...

katugiro
16. 02. 2004
Dát tip
přišlo mi avi, ale kritika nikde, nebylo to posláno soukromě autorovi?

Bylo. :o)

Danfi
15. 02. 2004
Dát tip
:) jo, někdy ani ta hodina nestačí...:) je to takové neučesané, kostrbaté drobet...

katugiro
15. 02. 2004
Dát tip
první strofa je jako První setkání (katugiro) druhá zase jako Partie šachu (S. Zweig) a navíc jsem ještě neviděl přepis jako cappuchino :)

Nad tím jsem přemýšlel nevím jak dlouho a připadlo mi to jako nejsprávnější varianta. Jestli máš nějaký lepší přepis, napiš mi ho ať to můžu opravit.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru