Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bez názvu

24. 02. 2004
4
0
1390
Autor
gho_st

Takhle vidí krásný večer romantik, básník a jeden z pár snílků, co jich na světě zbylo.

Nemyslet. Jen si vychutnávat tu chvíli. Být blízko ní. Cítit její tělo, každý její pohyb. Dýchat s ní. Pokrýt polibky tu nádherně napjatou, horkem sálající kůži na krku. Nemluvit. V naprostém tichu hladit krásně jemné vlasy. Mít její křehkou ruku ve své dlani. Ať spolu tančí. Možná se v té chvíli prodlouží stíny. Pár šeptanými slovy zahnat rodící se strach. Sledovat nesmělý úsměv. Cítit hebké rty na své tváři. Obejmout ji a držet ve svém náručí. Pozorovat skotačící plamínek svíčky. Nechat stékat poslední kapku vína po stěně sklenky. Neklást otázky, nehledat odpovědi. V mysli spolu utíkat pryč do letní noci. Znát každé tajné přání, každou myšlenku. Počítat minuty a vteřiny. Chtít prostoupit její myslí, cítit její duši na svých řasách. Prsty přejíždět po hladké kůži obnažených ramen. Sledovat vyzývavou jiskřičku, tančící jí v očích. Nic víc. Jen být s ní. Žádné násilí, žádný sex.
Hody
28. 03. 2004
Dát tip
Ach jo! Proč spojuješ sex a násilí? A proč to tím uzavíráš? "Pokrýt polibky tu nádherně napjatou, horkem sálající kůži na krku" A žádný sex? V tom, co jsi napsal je podle mne cosi dost úchylnýho. Vnitřní rozpor. Jakoby si mnich listoval katalogem ženské krásy, svíjel se představou horkem sálájící hebké kůže a přitom se bičoval vědomím vlastního celibátu. Totálně romanticky rozervané. No jen trp, když se ti chce...

Hanca
26. 02. 2004
Dát tip
Je to napsané moc hezky, jen je to realita pouze té krásné chvíle, potom už to nikdy nebude takové, znám to, ale proč si tu nádhernou chviliku nevychutnat, romantika je nádherná věc, jen člověk uniká někam k oblakům a časem těžce dopadá na zem, už jsem to zažila mockrát a ve své hlouposti jsem nedala a nedala pokoj, ale zá nádheru toho okamžiku Ti tip dávám.

j_i_r_i_k
26. 02. 2004
Dát tip
Nepřijde Ti, že tím, že to dáš do blbůstek, už tu představu tak nějak "shazuješ"? Určitě se najde vhodnější kategorie, prosím...

Ty jo, to je něco. Moc bych si přála, aby se mi to taky někdy splnilo...+ tip

papouch
25. 02. 2004
Dát tip
Nelíbí. Všední, fádní, milionkrát omleté už v předminulém století... A navíc hrubky.

gho_st
25. 02. 2004
Dát tip
Chyby opraveny. Omlouvám se za ně.

sidonia
24. 02. 2004
Dát tip
no, tak za 1) oprav si tam ty chyby....(dýchat, násilí atd.) jinak k dílku...je to pěkný, milý, hladivý, jemný... tip*t

Jehowina
24. 02. 2004
Dát tip
Pěkná představa, dokud ti po měsíci nezačne vyčítat zvednutý prkýnko nebo hrnek od kafe na stole.(ono by se to později umýt opravdu dalo).Máš tam i pár pěkných obratů, ostatní člověk četl už milionkrát

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru