Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co mi řiká R.Ch. ze spaní. Řiká:

22. 02. 2004
5
0
1021
Autor
turandot

-pomůžeš mi? protože já když to pustim, tak se to všude vysype...nech tu zatracenou cibuli, blboune! -kdo? já? -nech tu cibuli, kurva. Ne ty, máma. -pročs jí nepomoh? -nech tu cibuli, doprdele!

vylezte před iluzema na strom

teprve až ty stvůry usnou

krokem- nekrokem přeskákejte do koupelny

přestřihněte žílu na dva kusy

přísahám, že každej poleze na jinou stranu!


Semeno
21. 01. 2006
Dát tip

Semeno
21. 01. 2006
Dát tip
waiting for the summer rain

turandot
21. 01. 2006
Dát tip
to je nádherný zobákama proti větru aerodynymický černý ptáci podle šablony dofrasa to je ale nádherný je ten vítr teplej jako fén?

Semeno
21. 01. 2006
Dát tip
jesr mořskej

guy
11. 06. 2004
Dát tip
včera Ray Charles umřel ... ale to už možná víš ... já jen tak ...

turandot
11. 06. 2004
Dát tip

turandot
11. 06. 2004
Dát tip
sakra to sem nevěděla

___<<'¨¨|]eviIIIive[|¨¨'>>___ Pěkné a správně energicky nekonstruovaný.... Prostě trochu nechápu jak může někdo napsat tolik věcí kolik tady máš ty..... můžeš nějak nastínit jak často asi píšeš??? (a třeba se i kouknout na tu mojí jednu....)

WiruZ
14. 04. 2004
Dát tip
t

ch_34
25. 02. 2004
Dát tip
Richard Chuligán

turandot
25. 02. 2004
Dát tip
Romeo Chocholatec

ch_34
25. 02. 2004
Dát tip
Richard Chear!

ch_34
25. 02. 2004
Dát tip
Richard Chear! V metru jsme ztrapnili úplně všechny, protože nikdo neznal tex Kačerova a jinexch písní.... tak jsme to s Jirkou pěli sami, tak, aby to každý slyšel a musel se to naučit...

Seregil
24. 02. 2004
Dát tip
Uf... nádech ... výdech...

turandot
24. 02. 2004
Dát tip
Seregil: hehe jo je správné okysličovat krev... ch_34: ...kdybych to tady vypustila, tak byste ze mě všichni omdleli a do smrti smrťoucí by ste si mysleli, že sem nemožná, věř mi..ne nenapíšu to...něco si tam doplň, představivost máš: (h)Roznýš Chrabrý?, Růženka Chittusiho?, Ringo Cholera...?

guy
23. 02. 2004
Dát tip
na mě R.Ch. ze spaní nemluvil ... na mě řval když byl vzhůru a mně běhal mráz po zádech ... chtěl abych vyrazil s Jackem na cestu a už se nikdy nevracel ... nebo sem si to aspoň myslel ... jenže když se zeptal co na to říkám tak sem nedokázal říct že jo ... před iluzema sem na strom nelezl ale skoro všechny sem je rozdal ... tak jak se to dělává ... a před chvílí sem zjistil, že sem blbej, protože sem něco napsal odháčkoval sem to vlevo a odeslal a myslel sem že sem dal tip a ono to šlo zatím soukromě autorovi :-) ... asi se takový věci nemaj dělat když je člověk rozespalej ... anebo ta kategorie MIMO nemá bejt takhle divně dělaná ...

ch_34
23. 02. 2004
Dát tip
tak mě napadlo, že nevím, citoval-li vůbec někdo mou kritiku... mohu se teď zatvářit trochu ješitně? no, stejně se tvářím, tekže radši neodpovídejte...

ch_34
23. 02. 2004
Dát tip
usínám u monitoru... nevadí, ž si půjdu lehnout...

turandot
23. 02. 2004
Dát tip
morbid pimple: děkuju, sem vopravdicky ráda, žes v tom něco našel... no já po druhym přečtení skorem nic, vlastně jenom bezvápnitou kostru včerejší bezhlavý, bezdechý, elektrický bolesti a zmatku... neumim posoudit, jestli j dero sračka, ale tohle jo...výkřik býložravce.. smáznu to, až mě to naštve, nebojte již brzy, brzy(zazubení) ch_34: ...co se děje? "situace není zoufalá a v každym malym smutku je tralala...Lů Rýd zná detaily a ty je taky znáš..." (zazubení nejveselejší) chceš, já tě budu citovat taky..ale jinde aby to nevypadalo, že se vopičim...buď ješitnej, prosííím! guy: děkuju... s Jackem odejít navěky se zásoubou fazolí v tomatový omáčce, nalehko- bez votvíráku...s vytrženym úsměvem...on the road...again:-)..děkuju...taky sem chtěla odejít.znáš tu písničku Amerika od Paula Simona? "tak sme si koupili linecký koláčky, krabičku cigaret a odkráčeli objevit Ameriku" tak tahle..

ch_34
23. 02. 2004
Dát tip
haha, tak to asi nemáš moc radost, že se nám tu líbí něco, co tobě ne... mam takovej vnitní blok.... ehmmmm, tak nějak mě nedokáže napadnout, kdo je R. Ch....

áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!!!!!! chtěl / nechtěl bych vědět, kdo je r. ch. tipjaxviňa

ch_34
22. 02. 2004
Dát tip
kdo se schovává před ilusema do výšin a čeká až ty dole uhasnou, aby se pak mohl vrátit na zem a z toho zmatku dole se pak zabil a snil? co se děje? sakra, je to nádherný! 21. je moc pozdě! a i k tomus mi řekla, že možná ne... chápeš, můžeš přijet už třeba v pátek!

Dero
22. 02. 2004
Dát tip
Nic pro mě ...

dero je tak trochu sračka.) nezlob se na něj.:) ( a na mě taky ne.. ) chtěl jsem říct, že taky nebejvám zvyklej na podobný "zvráceniny" viz. přestřihlý žíly, nicméně tohle (!!!). kdo se schovává před ilusema do výšin a čeká až ty dole uhasnou, aby se pak mohl vrátit na zem a z toho zmatku dole se pak zabil a snil? co se děje? sakra, je to nádherný! ch_34, ano ano... ano ano... vzalo mě to, omlouvám se, že se v tom znovu "hrabu", teda, že se v tom ani pořádně hrabu, jednoduše to Tvoje dílko tak jednoduše shazuju tou svou nadšeností, ale ono je tak dobrý! vzalo mě, těžce. děkuju. morbid pimple

Dero
22. 02. 2004
Dát tip
Euforiku ... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru