Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úděl

24. 02. 2004
3
0
1244
Autor
Vempajr

What do you think?

Hospodin řekl Kainovi: "Kde je tvůj bratr Ábel?" Odvětil: "Nevím. Cožpak jsem strážcem svého bratra?" Hospodin pravil: "Cos to učinil! Slyš, prolitá krev tvého bratra křičí ke mně ze země. Budeš nyní proklet ze země, která rozevřela svá ústa, aby z tvé ruky přijala krev tvého bratra. Budeš-li obdělávat půdu, už ti nedá svou sílu. Budeš na zemi psancem a štvancem." Kain Hospodinu odvětil: "Můj zločin je větší, než je možno odčinit. Hle, vypudil jsi mě dnes ze země. Budu se muset skrývat před tvou tváří. Stal jsem se na zemi psancem a štvancem. Každý, kdo mě najde, bude mě moci zabít." Ale Hospodin řekl: "Nikoli, kdo by Kaina zabil, bude postižen sedmeronásobnou pomstou." A Hospodin vložil na Kaina znamení, aby jej nikdo, kdo ho najde, nezabil. Kain odešel od tváře Hospodinovy a usadil se v zemi Nód, na východ od Edenu.
Vempajr
08. 11. 2004
Dát tip
Hody Hody Doprovody

Hody
28. 03. 2004
Dát tip
Prosímtě a co to jako je?? Bible, no a? Přepsals to pokud se nemýlim přesně.

chicoria
25. 02. 2004
Dát tip
že by výňatek z Bible?.-)))

DRACULA_
24. 02. 2004
Dát tip
i think that it is very good :-)*

Jeala
24. 02. 2004
Dát tip
mazec....

ten prolog mi něco připomíná.. ale pak jsem se úplně ztratil :)

mně se to celou dobu nějak nezdálo; ale tipoval jsem spíš bhagavadgítu :)

aspoň,žes otevřel Bibli...jsou tam i povzbudivější příběhy, ale to ty určitě víš:)))

Elyn
24. 02. 2004
Dát tip
P_P a chroustjazz: pánové, tipuju vaši zasvěcenou debatu :)) *-* :))

Gerzon
24. 02. 2004
Dát tip
Je to poněkud nepůvodní, protože poprvé jsem to četl někdy kolem roku 800 př. Kr. Takže jde asi o hádanku. tedy odpovídám: je to Bible, Starý zákon, Kniha Genesis, kapitolu už si nepamatuji, je to myslím dost zezačátku (5? 6?).. Za nápad T*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru