Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Upřímnost

26. 02. 2004
2
0
1185
Autor
gho_st

Dotkni se mých rtů

a řekni, co cítíš.

Podívej se do mých očí

a řekni, co vidíš.

Poslouchej můj hlas

a řekni, co slyšíš.

Vezmi mou ruku

a řekni, kam chceš jít.

Pojď trochu blíž

a řekni, co chceš říct.

Polib mé čelo

a řekni, co si myslíš.
Lancelott
28. 02. 2004
Dát tip
Velmi upřímně tě chápu...ale ženy touží po pravém opaku...aby muž byl aktivní a aby právě muž dělal všechno to, co chceš ty v tomhle dílku. adrift: jo...tohle by bylo dobré zakončení:o)

Lancelott
28. 02. 2004
Dát tip
Tak trochu jsem si dovolil...snad se nikdo nebude zlobit...možná by to mohlo vypadat i takhle... Dotýkám se tvých rtů- Jsou vlahé Shlížím do tvých očí- Jsou hluboké Poslouchám tvůj hlas- A v uších mi šumí les Dotýkám se tvé dlaně- Naše prsty se proplétají Přitáhnu si tě blíž- A něžně se na tebe usmívám Líbám tě na čelo- Abys věřila mým slovům Dotýkám se tvého srdce- Hřeje víc než slunce V mých očích čteš tu otázku- Budeš už navěky mou? Ale tohle je jen taková replika...remake...co na něj říkáš? Nápad je samozřejmě tvůj...a je dobrý:o)

adrift
26. 02. 2004
Dát tip
dotkni se slunce a řekni jestli tě dokáže zahřát. nedávej tu poslední větu menším písmem.

někdy nejde všechno tak, jak bychom si přáli, bohužel, ale i tak se mi Tvá báseň moc líbí, TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru