Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bez názvu

15. 08. 2000
2
0
1256
Autor
Em

Nespi lásko Ani ďábel nikdy nespí Já odhodím masku A odhalím ti přesladké tajemství No tak, lásko, neusínej Ukáži ti cestu do království slastí Má kůže je hadí Hladká, jemná a jahodová Vlhké rty sevřou malého prince Mocného ve své bezmoci Co na tom, že nemám srdce ani duši Co na tom, že já jsem někdo jiný Co na tom, že ty se nedožiješ rána Ve mně koluje krev tatíčka Čingischána A vše co mi je svaté Ukřižuji na pelesti svého lože
Anonym
02. 10. 2000
Dát tip
Neni treba pridat slova k nesmrtelne basni jako tve, ale prece chci jen tak u toho byt taky...

Bříza
29. 08. 2000
Dát tip
" ...Dávno nevnímám řečnění postelových filosofů ... " jen o báseň dál ... která z těch masek padne lépe ?

Em
29. 08. 2000
Dát tip
Všechny moje masky jsou úžasně padnoucí... ;-)

Vio
22. 08. 2000
Dát tip
DoD (jako Merlík) I Ty jedna ďáblice :-) Křižující Čingischán... zajímavá představa :-))) Teď něco pro Roye: Co je to pronografický nádech? Pouč mě :-) A qvalitní sex? Já radši qalitní resp. kvalitní :-)

Kovi
20. 08. 2000
Dát tip
Tahle báseň mě celkem obstojně oddělala...

Adelan
17. 08. 2000
Dát tip
Tvý básně se mi opravdu moc líbí, takle taky a moc.

Merle
16. 08. 2000
Dát tip
dost dobré... možná se mi to jen zdá, ale cítím v tom trochu smutku a touhy po něčem víc...

Drakkan
16. 08. 2000
Dát tip
Souhlas

sidi
16. 08. 2000
Dát tip
Hmm, já to pořád říkám, být chytrá, a ještě k tomu ženská, to není pro radost.

Roy
15. 08. 2000
Dát tip
Tato báseň jest veskrze tuze erotická se skrytým pronografickým nádechem. Vždyť pod „. . .vlhké rty sevřou malého prince“ si nemůžem představit nic jiného, než opravdu dobře strávenou noc a sice qvalitním sexem. Mé hodnocení: 10 z pěti možných.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru