Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Havraně

29. 02. 2004
1
0
1526
Autor
Spid3r

Jedině smrt je spravedlivá ve své nespravedlivosti.

Černý havran k nebi přihlíží
temná pera se mu větrem čepíří
sleduje mraky bledé a sinalé
hledí na nás zkroušené a bolavé.
V hnědém zraku černé stíny
pera ušpiněná od mouru a špíny.
Hledí a lituje
kohokoli, kdo se nad ním miluje.

Spid3r
10. 06. 2004
Dát tip
Sedí havran na větvi a dumá a přemýšlí očko po očku dívá se a myšlenky své konejší hledí na nás na zemi a vidí nás opředené do viny jsme lidmi, jsme Bohy sami sobě jsme kořistí, jsme kosti navršené v hrobě...

racky
07. 06. 2004
Dát tip
Mně se asonance jako jsou "sinalé / bolavé" rozhodně líbí víc než dokonalosť takového "stíny / špíny" (a ještě navíc v tomhle dvojverší, ta figura etymologica "ušpiněná od špíny"... mi tady moc nesedí, ke všemu) Přihlédnout k něčemu... hm... ke snaze či nerozumnému mládí... ale k nebi? Je otázka, zda můžou bejt mraky sinalé. Ono je to siný... asi modrý, původně. Modrákům, houbám se u nás na Valašsku říkalo sináky... ale budiž. Jo, kdo na nás hledí? Mraky (zkroušené a bolavé)? Ale líbí se mi, že má černej pták ještě křídla špinavý od mouru.

Morasten
26. 03. 2004
Dát tip
Otřesná vzpomínka na tyto mé dny, ta atmosféra je úžasně známá....T

Dero
29. 02. 2004
Dát tip
Ach ty rýmy, ach ty rýmy. Budeme od teď všichni svorně psát absolutním rýmem. :o))

Trochu mne mrzí, že některé ty rýmy jsou tam opravdu jen proto, aby se to rýmovalo, i když se tam trochu nehodí např.: sinalé a bolavé. Poslední dva řádky jsou takové zvláštní a nelogické. Líbí se mi atmosféra dílka, zkus to ještě trochu propracovat.

Sakurka
29. 02. 2004
Dát tip
atmosféra se opravdu povedla,ale ty rýmy za každou cenu ji úplně ničí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru