Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hovno_z_labuťe 3

02. 03. 2004
3
0
3618

hovno_z_labuťe 3

hovno_z_labuťe 3
Myslim, že jsem po dlouhé době nalezl dílo, které opravdu stojí za to. Kdyby toto dílko bylo kdekoliv jinde než na Písmákovi, bral bych to jako chabost, ale tady to byl konečně pořádný kus poezii. P.S. : po všech hovno po včelách med ( příspěvek do předešlé diskuze).

andromeda
28. 04. 2004
Dát tip
No, to jsem po předchozích dvou "veledílech" čekala!!! Už znám dopředu i čtvrtý a pátý díl.

Pisces
26. 04. 2004
Dát tip
Žeby Tip? :-)

Litochowitz
15. 03. 2004
Dát tip
...jakto, že je tam ta včela uzavřená?...kdo ji tam uzavřel?

Wemi
15. 03. 2004
Dát tip
to včely přece nikdy nevědí, kdo je tam zavřel... jenom vnímají to, že jsou zavřený...a jsou zmatený

Litochowitz
15. 03. 2004
Dát tip
...tak jsou to tedy hloupé včely.....a pročpak tam vlétávají?...a zrovna do tak podivných lahví?....vlétávají i jinam?:)

Wemi
15. 03. 2004
Dát tip
ony vletí kam mohou... pořád ještě mluvim o včelách:) protože jsou prostě posedlé zvědavostí a touhou po pylu...

Litochowitz
15. 03. 2004
Dát tip
...ale ano, já vím že mluvíš o včelách....máš pravdu, jsou zvědavé....a víš že jsem býval i já včelařem?:)

Wemi
15. 03. 2004
Dát tip
jo???? já vím, že víš, že mluvím o včelách:))

Litochowitz
15. 03. 2004
Dát tip
...já myslím, že to víme oba....jsme přeci chytří lidé a ne hloupé včely, viď:)

Wemi
15. 03. 2004
Dát tip
ale včely nejsou zas tak hloupé, ne? :)

Litochowitz
15. 03. 2004
Dát tip
...no, zas "tak" ne.....někdy si někdo dokonce může myslet že jsou chytré.....ale já si myslím, že moc chytré nejsou.....včely jsou různé...:)

Wemi
15. 03. 2004
Dát tip
o vosách radši pomlčim....

Litochowitz
15. 03. 2004
Dát tip
...vosy jsou chytré, jednou mi jedna vlétla za triko a než jsem ji usmrtil tak mě sedmkrát bodla do mé vypracované hrudě, tenkrát ještě holé...:)...byla to chytrá vosa a chytře se vyhýbala mým úderům....vypadal jsem jako věřící, že se tluče v prsa prosíce o odpuštění a zdůtazňujíce svoji vinu....některé vosy jsou převelice chytré:)

Wemi
13. 03. 2004
Dát tip
no, jo určitou podobnost v nich také shledávám... akorát mě vyvádí z míry ta trojka na konci. hovno, dávej si pozor aby ses' nám neopakovalo! i když opakování jest matkou moudrosti! jsem z teba zmatená jako včela medonosná uzavřená v plastové lahvi od jemně perlivé bonaquy....

Litochowitz
02. 03. 2004
Dát tip
...no nevim, přijde mi, jako bys okopíroval ty básně předešlé....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru