Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hovno_z_labuťe 5

04. 03. 2004
3
0
3473

hovno_z_labuťe 5

hovno_z_labuťe 5
Harry Potter byl překonán!

trigate
08. 01. 2005
Dát tip
Skvělý. Jestli napíšeš i šestý díl, tak překonáš i Harryho Pottera.

Skoba
21. 05. 2004
Dát tip
První a druhej díl se mně líbil, ale od trojky dál to nestojí za nic. Zkus se v šestce polepšit. A jestli se to nezlepší, tak se na to psaní vyser (samozřejmě labutí prdelí).

STRABA
21. 05. 2004
Dát tip
Supr! Ale hlavně neusnout na vavřínech.

a zase:) a kakání ruluje!:D

andromeda
28. 04. 2004
Dát tip
To jsem si početla, ale v kritikách!!!! Nezlob se, ale za tohle já ti tip nedám. Určitě už máš rozpracované pokračování.... Ale jinak Labutě jsou krásné....bytosti.....

kakání
17. 03. 2004
Dát tip
Svým způsobem je mi to blízké, ovšem raději bych se dočetl něco víc o onom aktu vyprazdnování labutě.

Wemi
13. 03. 2004
Dát tip
turandot: já ti nějak nevim.... jen si zkus představit ten zápech, který hovno_z_labutě vydává... ble hovno, cítím s tebou (tedy tebe)

turandot
13. 03. 2004
Dát tip
Wemínku: toho sem si samozřejmě vědoma, jo, je tady u něj trochu smrad...ale co!(máchnutí rukou)...s jarem přibydou i mouchy... přiznám se ti, to je jedinej důvod proč u něj neobědvám...

turandot
07. 03. 2004
Dát tip
hahahahaahahaha!!!! Ty seš číslo, milé hovnozlabutě!!! Dostalos mě na kolena! vybraný jazyk, ohromující forma, hloubkou uchvacující trefný obsah a navíc interesantní grafická úprava!!! To vše ti musím přiznat, byť se obvykle bráním všem těm dvojkám a trojkám a osmičkám...Čelisti dva byly sračka- ty můžeš psát do miliónu a nikdy to nikoho neomrzí...(úklona) hahahaahahaha...(fejdaut)(zubíce se navěky odcházim na oběd)

gabio
06. 03. 2004
Dát tip
ach tak...

Litochowitz
05. 03. 2004
Dát tip
...jej, jsi jak DJ Bobo když udělal ze Somebody dance with me skladbu Keep on dancing:)))...je to takový, jak bych řel, pořád stejný:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru