Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pornografie nejhrubšího zrna (LITANIE SEBENENÁVISTI)

29. 02. 2004
8
0
1457
Autor
WilliamThema

...v podstatě všichni lidi jsou nešťastný...

výkřik do tmy...

malátné probuzení do dalšího rozbřesku, kdy pozbydu další střípky svých citů.

a srdce tepe jako o závod, ale já se nedostavil ani na startovní čáru,

opanovala mě zkurvená sebelítost a slzy splavené jak řeka vysušily moje oči, každý pohyb víček drhne...

a neklidný spánek jak na jehlách, kterýma sem si ušil plášť sebeklamu do kterýho se pořád bezděky halím...

a je to konkurenční boj mezi libidem a svědomím, kterému denně podřezávám hrdlo svojí masturbací.

chlast, cigára a tráva pulzující v krevním řečišti díkybohu zaslepují mysl, ale jedinej rozdíl je v tom že se topím na druhym břehu řeky a řetězy se snažím spoutat toho zlýho kripla, kterýho vídávám vždy když nahlídnu do zrcadla.

 

a já nasypal ciankály kněžímu do kafe aby se setkal v pekle se svým bohem, který nám  všem naplival do tváře,

a já vydloubal si oči a pevně je sevřel ve dlaních abych na Vás koukal skrze prsty.

písmena z knížek přepadala přes okraj, stejně tak jako feťák, přepadá přes okraj společnosti, když si cpe to svinstvo do žil, ale já se tomu jen směju přes svá bezzubá ústa, ale jasně je to jenom póza,ale asi je naprosto v pořádku loučit se polibkem a slovy: ''Sbohem TVÁ Bestie...''

a se svým bratrem Nihilem plazíme se v bahně ne/bytí a je nám celkem fajn, jenom ta kurvička smrt ne a ne přijít.

 

dementi prohánějící se v kolečkových křeslech,

mentor kázající slova pozpátku,

William Thema postřílel jedenáct holčiček,

a já se zeptal kdo je bez viny ať po mě hodí kamenem a všichni házeli a kamenovali...

a tisíce slov stejně nevyjádří nic ve srovnání s minutou ticha strávenou s tebou.

a pastýř poslal smečku vlků na stádo svých oveček a ty je trhali na kusy.

a já potratil svý nejkrásnější city někde po cestě,

ale věz že sem vždycky miloval ten pocit vidět tě, NE-být s tebou!!!


sidonia
24. 02. 2005
Dát tip
fak it *t

njn,... tak trochu pravdu tu nekdo ma,.. sebelitost sux, zlaty emo casy sou za zenitem,... a ja taky.. a me se to libi...a i ten "ufnukanej" zacatek se mi libi a *

Semeno
22. 06. 2004
Dát tip
Mladší, sugestivnější, sebestřednější, jednoduší, a méně bolestné. V podstatě

Desiré
25. 03. 2004
Dát tip
Páni ... četla jsem to jedním dechem. Konečně něco, co stojí za to. T.

rostock
08. 03. 2004
Dát tip
...........nevystupovals tady predtim pod jinou prezdivkou.....? *T*

Nicollette
07. 03. 2004
Dát tip
Pravda, tim jedem v kafi si to moc pěkně rozjel....... nářez to je, to určitě....... hodně líbivý...... tip

cufktish
02. 03. 2004
Dát tip
nářez...! tip!

Marky2
01. 03. 2004
Dát tip
Co říct? TIP

Quarryman
29. 02. 2004
Dát tip
Jo, gramatika to fakt rusi... "slzy vysusili", "ciankali", "ty je trhali", carka pred "ze" v posledni vete, velka pismena na zacatcich vet. Urcite prijdes na spravne varianty a pak bude tve dilko jeste ctivejsi... ;o)

Craerassy
29. 02. 2004
Dát tip
A sakra...drsná zpověd...jakoby jeden mluvil vícero ústy..:-) tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru