Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Letní

16. 08. 2000
1
0
1233
Autor
Em

Když pravda a lež obcovaly v lánu obilí A noc nám dávala poslední sbohem Léto snilo o víně a medu O vraných koních a růžích ve vlasech Nebyla noc Nebyl den Byly jenom dvě unavené duše Na chvíli přilepené k sobě Budoucnost splynula s minulostí Anděl ďáblu usnul v náručí Všechno souviselo se vším A nic nedávalo smysl Věčný koloběh života Cesty co nikam nevedou Nesmyslné lásky, vášně, touhy, nenávisti - Nesmyslná slova Poprvé, naposled, navždy Není třeba plakat Pro chladná rána Bezesné noci Chomáč vyrvaných dlouhých vlasů Utopenou včelu Roztříštěné sny špatných lhářů... Není třeba plakat!
Bříza
29. 08. 2000
Dát tip
tahle básnička je živočišná. Čiší z ní život. A jeho smutek. V těch předchozích mi trochu vadilo cosi, co jsem sám usebe dešifroval, jako skrytou agresivitu a zlobu. V téhle je nenacházím ...

Vio
25. 08. 2000
Dát tip
Tleskám... průzračná báseň bez zbytečných záludností. Totéž co KoVi. TIPík ji nemine

Kovi
20. 08. 2000
Dát tip
Nejvíc se mi líbí část prostřední a hlavně ...všechno souviselo se vším a nic nedávalo smyl... - to je dokonalý...

Merle
16. 08. 2000
Dát tip
tvoje básnička mě dost rozesmutnila...

Anonym
16. 08. 2000
Dát tip
Pozor především na ty vlasy, pleš není příliš krásná ozdoba, že tajemná Em?

Drakkan
16. 08. 2000
Dát tip
Pěkné jako ostatní. Piš a piš a piš - moc rád si přečtu další.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru