Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Úterní glosa, 2. března 2004

02. 03. 2004
0
0
1123
Autor
glosator

02. 03. 2004

 

            I začínají pomalu na povrch vylézat velké i malé trhlinky ve vyjednaných podmínkách vstupu do Evropské Unie. Jen co v České republice skončila, i když ne úplně, debata o dětských plenách, ze strany EU tato debata začíná. Kvůli porušení podmínek sjednaných před podpisem přístupové smlouvy konkrétně to, že dětské pleny musí být ve vyšší sazbě DPH, kdežto naši politici ji přeřadili do nižší sazby DPH, nám teď hrozí ze strany EU sankce a pokuty v milionech eur. Není to prý v souladu s evropskými zákony. Snad mě paměť neklame, když mi v uších zvoní hlasy především Vladimíra Špidly a Cyrila Svobody o výborně vyjednaných podmínkách. A co teprve vyleze na povrch, to budeme koukat…


Marky2
02. 03. 2004
Dát tip
Přikláním se k této glose! Celá EU už mi jde na nervy a když slyším, že zase něco děláme, abychom srovnali normy s EU, tak už se mi dělá i blbě!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru