Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Středeční glosa, 3. března 2004

03. 03. 2004
2
0
1035
Autor
glosator

03. 03. 2004

 

            Zdá se, že se někdo objevil na obzoru, kdo je schopen po dlouhých deseti letech zahýbat s Ústavou ČR. Neslavně proslulý poslanec Kott, který předvedl opět další estrádu v Parlamentu ČR by mohl být příčinou, která vyvolá debatu o změně ústavy napříč politickým spektrem. Tuto debatu chce hlavně vyvolat kdysi mateřský poslanecký klub p. Kotta, strana ODS. Mělo by dojít k tomu, že lze zbavit poslance jeho mandátu za přesně stanovených podmínek. Poslance dnes obecně zbavit jeho postu nejde. Tento nápad je podle odborníků nerealizovatelný, protože je to volený mandát občany. Nuže, dobrá zpráva pro poslance Kotta a jemu podobným. Můžou alkoholu holdovat dál. Jen se zarážím nad tím, co by se stalo obyčejnému člověku, který by se opil během jeho pracovní doby…ale poslanci a senátoři jsou zřejmě jiní lidé.

 

            Vladimír Železný se opět začíná ohánět podílem, který vlastní ve společnosti CET 21, která je držitelem licence na vysílání televize Nova. Železný zahajuje tvrdý boj proti jejím dosavadním vlastníkům, skupině PPF a dokonce už i odvolal tak, jak píše v dopise, který poslal na Barrandov, generálního ředitele televize Petra Dvořáka. PPF samozřejmě jeho kroky neuznávají a ohánějí se tím, že se proti rozsudku odvolali. Konec bude opět určitě velmi zajímavý. Ale čeho se dočkáme??? Třetí Novy a další arbitráže proti České republice??? Jsem sám zvědavý, jak se Železný zase zadluží…


ursi
04. 03. 2004
Dát tip
Už jsem tady, ale jen abych se přátelsky rozloučila. Už mě nudíš, jdu si číst pro změnu něco chytrého a zábavného.

Dero
03. 03. 2004
Dát tip
Jj, ty glosy alespoň za něco stojí. ***

ulita
03. 03. 2004
Dát tip
Přečetla jsem naštěstí jen tu první, ale gratuluju k demagogii. To že nelze PO DLOUHÝCH DESETI LETECH (nejsi běžece na dlouhé tratě, že?) změnit ústavu kvůli jednomu alkoholikovu přece vůbec neznamená, že se poslanci můžou opíjet...

Yossarian
03. 03. 2004
Dát tip
ta první věta je zoufalá, udělej s tim něco, a klišé "napříč politickým spektrem" taky není to pravé..

drfaust
03. 03. 2004
Dát tip
ústavní zákon č. 1/1993 Sb. ve znění ústavního zákona č. 347/1997 Sb. (Vyšší územněsprávní celky), č. 110/1998 Sb. 300/2000 Sb. (o bezpečnosti republiky), 448/2001 Sb., 395/2001 Sb. a 515/2002 Sb. ... Nedělám si nárok na to, že bych je tu vyjmenoval všechny, to rozhodně ne. Ale!!! Každý ústavní zákon Ústavu České Republiky (tj. ústavní zákon č. 1/1993 Sb.) doplňuje, mění, rozšiřuje! Mnohokrát byla tedy od roku 1993 (respektive od 16. 12. 1992, kdy byl úst.z. 1/1993 přijat) ústava měněna. Připojím li se k ulitě, lze jen konstatovat, že demagogie na druhou. A to, co je to ústava, tě měli naučit v občanské nauce/výchově na ZŠ.

glosator
03. 03. 2004
Dát tip
a počkejte, to tady ještě nebyla ursi :-) ta by si taky ráda přidala k polívčičce....však ona se za chvilku objeví :-) sleeping_beauty děkuji za podporu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru