Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyznání

16. 08. 2000
1
0
1064
Autor
Em

Je mi líto, že děláme špatnou věc Měli bychom se stydět Jenže já nejsem blázen Je to v mé povaze Poslechni si pravdu O mých fantaziích Na cestě do pekla Chci tě Mít V lahvi od okurek Příliš tě miluji, Než abych tě ztratila Chci tě jen pro sebe To je mé vyznání Tvá kůže je tak hladká Můj deník je nahý Když noci jsou chladné Básně by mohly umrznout...
Bříza
29. 08. 2000
Dát tip
podívej se na to takhle: pokud bys toho skutečně dosáhla, o svý milovaný peklo bys tím přišla. ..

Drakkan
18. 08. 2000
Dát tip
Tak to beru :-) A příště mi prosím dávej Avíza !

Em
17. 08. 2000
Dát tip
Možná by nebylo od věci připsat, že ten "příběh" se opravdu stal v Mexiku.... Nevím přesně, v jaké lahvi "zamilovaná" žena svého manžela měla, ale já tuze ráda okurky... :-))

Anonym
16. 08. 2000
Dát tip
V láhvi od okurek?...no toto, ale není to špatný

Roy
16. 08. 2000
Dát tip
Ano, v ABC vycházela vystřihovánka malé papírové lodičky v láhvi. To bude zřejmě ono. Kde si toho dotyčného mohu koupit, potažmo vystřihnout?

Vio
16. 08. 2000
Dát tip
vlastnit se v lásce nevyplácí...

Drakkan
16. 08. 2000
Dát tip
ta okurková láhev se mi moc nelíbí :-( Z láskou bych to nesrovnával...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru