Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

čtvrteční glosa, 4. března 2004

04. 03. 2004
0
0
746
Autor
glosator

04. 03. 2004

 

            Zdá se, že se konečně někdo vzpamatoval a opustil stranu, která si sama sobě lže svým působením na politické scéně. Poslanec Vrbík opustil svou stranu US-DEU. V poslaneckém klubu US-DEU sice ještě je, ale není jasné, zda v něm zůstane. Ani se mu nedivím. Být pravicový politik a z poslanecké lavice muset povinně hlasovat pro levicovou socialistickou vládu, to asi nebude to pravé ořechové. On totiž takový obyčejný poslanec musí poslouchat vedení strany a jeho předsedu Mareše. Protože když si všechno rozeberu do podrobností, tak Mareš je na teplém místečku a určitě se mu z něj nechce odejít, zvlášť po tom, když si uvědomí, co jeho stranu čeká po volbách. No, teď už vlastně ani nečeká… Jsem zvědavý, kam pro jistotu pošle Špidla Vrbíka, aby eliminoval hrozbu ztráty poslanecké většiny. Tím „kam“ myslím, do jaké trafiky… 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru