Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Afghanistan

04. 03. 2004
1
0
1929
Autor
Dejm

Tak
nam zabili Udaje
Zabili i Kusaje
A chytili Saddama
uz to celkem nuda je
Chybi jenom Usama
Harold
24. 03. 2004
Dát tip
Dejme, věnuji Ti své nové dílo! (Afghanistan II)

Andulka
05. 03. 2004
Dát tip
Usama nam zije v Pakistanu, blizko hranic Afganistanu....je to rozhlehle uzemi, same hory...vladnout tam tribunal....pakistanska armada tam obcas necekane padne...ale nema sanci je najit ani americani, pokud ho nekdo neuda...Usama je velmi chytry muz, stale se na rizeni podili...ja bych prala nam vsem...aby zmizel ze sveta..:-) Problem je, ze ma velky pocet nasledovniku pro nez je cestna smrt to nejvetsi prani na svete....

Jeheheman
04. 03. 2004
Dát tip
sleeping: Mohl bych znát cíl tvé naděje? Proč v to doufáš.. Dílko moc ne:)

Jeheheman
04. 03. 2004
Dát tip
s_b: Další dva důvody beru. I když s tím Bushem to od nás zavání zaujatostí (bože jak já tu jeho tupou ***** (pusu) nesnáším:))) Ten první ne. Vliv tohoto člověka je větší za živa, než případný efekt mučednictví (mučedníků už je... i bez něj) o jednoho víc či míň..

judas
04. 03. 2004
Dát tip
osobně nemám ráda politický ,,songy". s vysvětlením beauty souhlasim.

Dero
04. 03. 2004
Dát tip
Tou kategorií to je pěkně sichrovaný.

Harold
04. 03. 2004
Dát tip
Já na usámu nevěřím!! ;))) *

Jeheheman
04. 03. 2004
Dát tip
s_b: no nevím, to fakt nevím, nakolik má Usama kontakty s civilizací a může tak řídit akce financované tajnými fondy, já bych to v době tařka neomezených komunikačních a šifrovacích možností nepodceňoval. Už kvůli těm dvěma domečkům by ho chytnout mohli.

Harold
04. 03. 2004
Dát tip
Jeheheman: Co by tim ale dokázali? Takovej jako on jsou desetitisíce...

Rowenna
04. 03. 2004
Dát tip
dílko moc ne. jako politická agitka na letáky. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru