Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PRAVDA A...

09. 03. 2004
2
0
1880
Autor
Marky2

Každou chvíli něco krásného končí a něco jiného začíná...

PRAVDA  A…

 

Pravda je v lásce,

Pravda je v nenávisti,

Pravda je i v tobě

a taky v hoře, která se vypíná vysoko nad vším.

 

Pravda je v prázdnotě,

Pravda je v touze,

Pravda je i na křídlech motýla, který právě usedá do tvých vlasů.

 

Celý svět je pravdou, ale nesmíš v ní věřit,

protože všechno je lež.

 

…TY

 

Ráda bych řekla celému světu, jak moc mi chybíš,

ale budu mlčet, protože si chci myslet, že to není pravda.


Marky2
29. 03. 2004
Dát tip
Všem děkuji za kritiky. Díky.

hajdam
10. 03. 2004
Dát tip
Pravda je relativní...

Jehowina
09. 03. 2004
Dát tip
možná bych "pravdu" nahradil slovíčkem "lež" a naopak

Petr_Pan
08. 03. 2004
Dát tip
Tvé přání rád splním :-)

JiKo
08. 03. 2004
Dát tip
Je v tom víc klišé než na medvědu plyše (křídla motýlů, touha, nenávist...) Je to téma o kterém se přou i filozofové = příliš těžká látka a podle toho takové básně také dopadají. Ta věta o tématu patřila první půli, kde se zdálo že do toho vneseš vlastní názor a možná bude z tématu něco vytěženo. V druhé půli to zabíjíš degradací na zamilovanou basnišku vhodnou strčit do obálky a poslat vyvolené osobě. Tudy cesta k poezii rozhodně nevede. Zkus si půjčit nějaké klasiky a hledej rozdíl ku své tvorbě. Bohužel ani studium místních autorů nelze doporučit, jako vhodné ku srovnávání (leda těch opravdu vyspělejších, ale ty aby člověk pohledal)

Petr_Pan
07. 03. 2004
Dát tip
Jo - pěkňoučké :-) Milé dílko - forma se mi sice moc nelíbí, ale - v celku je to fajn :-) TIPík

Marky2
07. 03. 2004
Dát tip
Petr_Pan: Děkuju ti, nevis o nekom, kdo rad kritizuje? Kdyztak ho na me postvi, ja bych rada, aby mi nekdo napsal, co se mu nelibi, co delam za chyby a podobne. Tve kritiky potesi a to moc, ale zatim byly jen kladne:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru