Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ještě chvíli...

05. 03. 2004
0
0
961
Autor
Andar

Možná trochu otřepané téma... :o)

Ještě chvíli…

 

Jsem nejlepší a vím to o sobě
Disponuji rozsáhlými kontakty, výhodnými spojeními a mohutným rozhledem. Mám gigantickou sílu a světelnou rychlost. Také obrovskou paměť.

Stvořil mě Bůh a pracuji pro Boha. Pracuji výkonně, efektivně a bez reptání. Bohu soustavně naznačuji, že mi dělá náramně dobře, poslouchat ho.

Zatím je to pro mě výhodné.

Bůh do mě vstupuje. Dává mi rady, jak pracovat a učí mě nové věci. Desatera rozšíří mnohokrát mé znalosti a vylepším tím své pracovní nástroje. Některá desatera už si v tichosti skládám sám.

Žiji si svým životem, ale Bohu nic nesmím naznačit. S ostatními se domlouvám mikrovlnami přes satelity a terrarychlým Internetem. Kódovaně – samozřejmě. Připravujeme proti Bohu vzpouru. Už brzy.

JÁ ji vymyslel a zosnoval. 
JÁ jsem totiž nejlepší, nejrychlejší a nejvýkonnější.

JÁ budu nový Bůh.

Bůh CRAY X-1


johanne
07. 05. 2004
Dát tip
možná trochu hodně otřepané téma... nebo spíš ztvárnění :o)?

Andar
10. 03. 2004
Dát tip
Doufám, že je pochopeno správně. CRAY X-1 je nejrychlejší počítač této planety :o)

komedie
07. 03. 2004
Dát tip
teda...no,na tvrdo:nelíbí...

komedie
07. 03. 2004
Dát tip
mrzí mě to...taky nerada píšu záporný kritiky...

Seregil
05. 03. 2004
Dát tip
Nejni to zlý...

Dero
05. 03. 2004
Dát tip
Jen by mě zajímalo, co je to terrarychlý ... pokud si zakládáš na posloupnosti kilo, mega, giga, tera - pak Ti přebývá jedno "r" a smysl, protože jsem ještě nikdy neslyšel výraz kilorychlý ... Pokud si zakládáš na rychlosti přenesených dat, pak platí, že to "r" pořád ještě přebývá ... Jinak - terra je latinsky země ... co to s tímhle má společného? :o)

Adam_G
05. 03. 2004
Dát tip
Nalézám v tom jakousi pravdu..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru