Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mám tu pár starších rohlíků, schováváte je na strouhanku?

08. 03. 2004
0
0
2867
Autor
ille

Ráda bych vás pozvala do

 

kina Oko ( Fr. Křížka 15, Holešovice)

 

na jednu výstavu.

20.2. byla její vernisáž a já jsem se tady zapomněla o ní zmínit, i když jsem chtěla, ale protože jsem si říkala, že se o tom mluvilo i jinde (projekt Ka rty), tak jsem si pak ještě řikala, že nevadí tak moc, že jsem na to zapomněla. Ale na co jsem zapomněla opravdu  (a na jiných místech se o tom skoro nemluvilo), tak to je vybídnout vás, abyste se, až se půjdete podívat na tu výstavu, nebáli napsat nebo nakreslit poznámku do takovýho bločku s růžovým štíhlým ptákem na prvním listě, položeným na jedné z instalačních poliček ... udělá mi to radost a bude to takový uzemnění, dokončení celé akce, která mě v souvislosti s projektem karty napadla.

...doufám, že se mi bloček neztratil ani neztratí, abych si ty zápisky pak mohla prohlídnout. naschledanou

 

epilog: líbí se mi barva písma modrá obloha


Bafomette
10. 05. 2004
Dát tip
achjo

ille
08. 05. 2004
Dát tip
když už to proběhlo v tom březnu..tak hlavu netřeba zatěžovat...no..:)

Bafomette
07. 05. 2004
Dát tip
hej... no jasně, jaktože o tom nikdo nic neví...teda já.... hm už o tom vim... tyjo..teď to jenom udržet v hlavě...heeej šel bych

ille
10. 03. 2004
Dát tip
téma Naděje výstava by měla trvat do 16. března

ille
10. 03. 2004
Dát tip
av

Milly
09. 03. 2004
Dát tip
Prosba o malé upřesnění: jaké bylo téma výstavy a trvá ta výstava ještě?

papouch
08. 03. 2004
Dát tip
V Holešovicích žádný kino Oko není, natož pak ulice Fr. Křižíka!!!! Nebo jsou snad i jiný Holešovice, než ty u Chrudimi?

Miroslawek
08. 03. 2004
Dát tip
papouch: nejsou

papouch
08. 03. 2004
Dát tip
jo - a NASHLEDANOU ...nebo vy češi chledíte? když něco chledáte? Jdouce nahoru dolů po shodech?? :-)))

Miroslawek
08. 03. 2004
Dát tip
papouch: tak se nečil... s růžovým štíhlým ptákem na prvním listě, položeným na jedné z instalačních poliček... určitě nebylo o tobě ;o)))

drfaust
08. 03. 2004
Dát tip
Se ví:) To kino je v Bubnech!:) a já tomu stejně říkám Letná:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru