Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dokonalá?

08. 06. 1999
0
0
1381
Autor
Aedy

Anděl získal tělo ďábla ďábel duši anděla vznikl tvor tak dokonalý nevím co mi udělá nic,je přece nesmělá. Dávno tohle není pravda duše tělu dospěla svádí,kouše,ohněm leká s nevinností anďela ďábelsky se zarděla. Něhou na krev mramor taví slzu v žulu promění nemám sílu ubránit se ďábelskému běsnění andělskému mámení.
Lalinka
21. 09. 1999
Dát tip
me se to libi, je to... pusobive

Anonym
20. 09. 1999
Dát tip
Když chcete obojí, máte to mít.
Noli

lolA
14. 06. 1999
Dát tip
Máte-li jedno, chcete druhé, tak proč už si konečně nevyberete, kdo se má neustále přetvářet, my jsme taky jen lidi, sice občas koušeme, ale to vy přece chcete!

Aedy
12. 06. 1999
Dát tip
Právě proto , že obojí tak dobře ovládáte , mi obojí chceme. Máme li jedno , chceme druhé a naopak

Gity
11. 06. 1999
Dát tip
Ach vy muži. Co o nás víte? Nechtějte nás poznat...chtěli by jste anděla nebo ďábla...ovládáme obojí....dobře...

FS Shubin
09. 06. 1999
Dát tip
zeny tu nejsou proto, abychom je hodnotili(to je stejne marne), ale abychom je milovali:)

Merle
08. 06. 1999
Dát tip
Velice pěkný. S neviností anděla, ďábelsky se zarděla. Super.

Print
08. 06. 1999
Dát tip
Ďábelské běsnění, andělské mámení. Už vím, že to vyjde nastejno...

Jákob
08. 06. 1999
Dát tip
To teda jo

To jsou proste zeny (to jsi vystihl skvele !)
Krasne a z pocatku nesmele. Pak najednou si
uvedomi svoji krasu. Uvedomi si schopnost
okouzlovat muze a pak se ta andelska duse
vetsinou promeni v onu dabelskou...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru